عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل سومین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 95


تشکیل سومین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 95

تشکیل سومین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 95

سومین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار شهرستان و با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان،مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق استان،بخشداران مرکزی و فندرسک ، ائمه جمعه شهرستان ،شهرداران و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

مهندس صادقلو فرماندارضمن گرامیداشت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلام به فرمان حضرت امام خمینی (ره ) گفت: حضرت امام خمینی (ره) در تمام مراحل با درایت و هوشمندی دستوراتی را صادر می نمود که احیاء نماز عبادی و سیاسی جمعه از جمله این هوشمندیها بوده و نماز جمعه پایگاه عبادی و سیاسی و جایگاه تبیین سیاستهای کلی نظام بوده  و در تعیین مسیرانقلاب نقش اساسی داشته است.

وی در ادامه فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و سرنگونی منافقین کوردل و یاد و خاطره همه افتخارآفرینان این عملیات و شهدای عزیز را گرامی داشت.

فرماندار رامیان در ادامه با اشاره به پیش رو داشتن هفته دولت خاطر نشان کرد: وظیفه همه دستگاههای شهرستان تبیین و ارائه عملکرد به صورت صادقانه و شفاف در حوزه های مختلف به مردم بوده تا مردم فهیم شهرستان با عملکرد و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان بیشتر آشنا شوند.

وی کارنامه 3 ساله دولت تدبیر و امید را در شهرستان مثبت ارزیابی کرده و افزود: علیرغم اقدامات خوب و مثبتی که توسط دولت انجام پذیرفته برخی از منتقدین درصدد نادیده گرفتن این تلاشها بوده اما با نگاهی منصفانه و درنظر گرفتن شرایطی که دولت تدبیر و امید برسرکار آمد میتوان به عملکرد مثبت دولت در طی این سه سال پی برد.

فرماندار رامیان در ادامه به تشریح برخی از شرایط اقتصادی کشور در زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید پرداخته و افزود: تورم لجام گسیخته 43 درصد،رشد منفی اقتصادی 8/5 درصد،بی ثباتی بازار پولی و ارزی،رکود شدید اقتصادی و تعطیلی کارخانجات و واحدهای صنعتی ،تحریمهای ظالمانه و ... شرایطی بود که دولت تدبیر و امید این مملکت را تحویل گرفت و با تلاش و سیاستهای دولت تدبیر و امید امروزه شاهد رشد 3 درصد در حوزه اقتصادی کشور،کاهش تورم به کمتر از 15 درصد، آرامش در فضای پولی و ارزی،رونق صنایع و کارخانجات هستیم و این تلاشها را باید با دیدی منصفانه نگریست و نادید نگرفت.

فرماندار رامیان در ادامه به برخی از دستاورهای دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست خارجی اشاره نموده و افزود: به نتیجه رسیدن برجام و برداشتن تحریمهای ظالمانه که برمردم تحمیل شده بود و از بین رفتن فضای ایران هراسی در منطقه از جمله دستاوردهای دولت در حوزه سیاست خارجی بوده و مطلق نگاه کردن به هر موضوعی اشتباه بوده و باید با دیدی باز و منصف به موضوع نگاه کرد.

ارائه گزارش عملکرد به صورت ملموس و صادقانه به مردم موضوعی بود که فرماندار رامیان بر آن تاکید و به ارسال پروژه های قابل افتتاح دستگاهها در هفته دولت به فرمانداری تاکید نمود.

پرداخت به موقع قبوض دستگاههای خدمات رسان توسط ادارات،خروج مدیران دستگاهها از شهرستان با هماهنگی فرمانداری و معرفی جانشین و تکریم ارباب رجوع مواردی بود که رئیس شورای اداری شهرستان برانجام آن تاکید نمود.

در پایان فرماندار رامیان از تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در شهرستان و تشکیل جلسات آن در فرمانداری خبر  داده و از کلیه دستگاهها خواست تا سهم خود را در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان مشخص نمایند.

حجه الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان نیز در این جلسه نماز جمعه را دارای جایگاه ولایی دانسته و گفت: امروزه شاهد پویایی و عنایت مسئولین و مردم به نمازجمعه هستیم و تمامی ائمه جمعه حکم خود را از ولی فقیه در یافت نموده و نماز جمعه حلقه اتصال مسئولین با مردم بوده و نماز جمعه جایگاه تبیین سیاستهای کلی نظام  و منویات مقام معظم رهبری، بررسی اوضاع کشورهای جهان و رسیدگی به درخواستهای مردم می باشد.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین کیایی امام جمعه دلند نیز نماز جمعه را فرصتی طلایی برای حضور مسئولین در بین مردم و شنیدن خواسته ها و مطالبات مردم بیان نمود و به حضور بیش از پیش مسئولین در نماز عبادی و سیاسی جمعه تاکید نمود.

تیرانداز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در ادامه جلسه ضمن اشاره به اهمیت مهارت آموزی در جهان کنونی یکی از مولفه های تولید ناخالص داخلی را در هر کشور نیروی انسانی ماهر و کارآمد دانسته و به سیاستهای کلی دولت تدبیر و امید در خصوص مهارت آموزی و فعالیتهای انجام شده  در این خصوص در استان گلستان اشاره نمود.

وی در ادامه افزود: مهارت آموزی فارغ التحصیلان دانشگاهها و دانشجویان،زنان سرپرست خانوار و کودکان کار از جمله فعالیتهای مرکز آموزشهای فنی و حرفه ای استان بوده که در جهت بهبود کیفیت زندگی افراد ، توسعه کشور و ایجاد اشتغال صورت می پذیرد.

توجه به دانش بومی و شیوه های موثر در توسعه استان،آموزش های نرم و کارآفرینی و استفاده از پتانسیل های موجود هر شهرستان مواردی بود که مهندس تیرانداز مدیر کل فنی و حرفه ای استان در ادامه برآنها تاکید نمود.

مهندس نصیری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در ادامه مدیریت مصرف و صرفه جویی در منابع انرژی را یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی دانسته و به تشریح وضعیت انرژی در جهان و کشورمان پرداخت.

وی سپس به تشریح طرحهای شرکت توزیع نیروی برق استان جهت صرفه جویی در منابع انرژی از جمله طرح ساعت به وقت گلستان و طرحهای کشاورزی پرداخت.

دکتر سعیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در ادامه جلسه به بیان برنامه های کارگروه سلامت شهرستان پرداخت.اهمیت مراقبت از میانسالان با تغییر شیوه زندگی و تغذیه سالم،هفته جهانی شیرمادر و توجه به امنیت شغلی مادران،پیشگیری از هپاتیت  مواردی بود که وی به آنها اشاره و از روسای ادارات خواست تا کارمندان خود را که بین 30 الی 59 سال می باشند جهت تشکیل پرونده جهت مراقبت از میانسالان به مراکز بهداشتی شهرستان راهنمایی نمایند.وی همچنین از آموزش به گروههای هدف رابطین آموزش ادارات،کارگران خدمات شهری،مددجویان ،آرایشگران و افراد دارای هپاتیت و خانواده های آنها در روز 7 مرداد روزجهانی بدون هپاتیت خبر داد.

تشکیل سومین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 95

 

تشکیل سومین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 95

 

تشکیل سومین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 95

 

تشکیل سومین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 95

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 875
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1090

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 324
بازدید دیروز: 375
بازدید ماه:2763
بازدید سال:6734
بازدید کل:1325682