عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

طهماسبی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار

مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

طهماسبی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداردر جلسه شورای اداری شهرستان رامیان مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران را مردم دانسته و خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ارتباط مردم و دولت مستحکم بوده و همدلی بین مسئولین و مردم وجود داشته و استکبار جهانی  قادر به اجرای نظرات خصمانه خود نمی باشد.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه افزود: در استان گلستان مولفه های سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی به توسعه یافتگی رسیده و در بخش مولفه های اقتصادی مشکلاتی وجود داشته که تلاش دولت تدبیر و امید و مسئولین در جهت رشد شاخصهای اقتصادی در استان می باشد.

ایشان از تنظیم سند جامع امنیت استان بر اساس اسناد و قوانین بالا دستی خبر داده و گفت: بر اساس اسناد بالادستی و قوانین ، سند جامع امنیت استان با استفاده از ظرفیت های موجود بومی سازی شده و برای اولین بار در کشور در استان گلستان این سند تدوین شده است.

طهماسبی قدرت نظام جمهوری اسلامی را برگرفته از اسلامیت نظام که همان ولایت مطلقه فقیه بوده و جمهوریت آن را در سایه حمایت مردم ایران از نظام دانسته و تاکید نمود: دوران تصدی گری قدرتهای بزرگ به سر رسیده و اکنون مردم در اقصی نقاط جهان سرنوشت خود را تعیین نموده و کشور جمهوری اسلامی ایران یکی از دموکراسی ترین کشورهای جهان بوده که از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون 33 انتخابات را برگزار نموده است.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه ضمن تشریح اوضاع کنونی منطقه خاورمیانه و جهان اسلام ،لازمه کنونی جهان اسلام و منطقه را حفظ وحدت و پیوستگی در بین مسلمانان دانسته و افزود: امروزه ایران محور امنیت در منطقه بوده و تفکر ایران هراسی و شیعه هراسی علیرغم توطئه های دشمنان نظام از بین رفته است .

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار انتخابات 7 اسفند سال جاری را بسیار مهم و حیاتی برای نظام برشمرده و گفت: از مراحل 18 گانه انتخابات تا کنون 8 فرایند آن به اتمام رسیده و باید تلاش نمود  تا مراحل بعدی انتخابات نیز در صحت و سلامت برگزار شود.ایشان از تعامل و هماهنگی بین هیإت های اجرایی و هیإت های  نظارت در سطح استان و شهرستانها خبر داده و افزود: هدف دولت برگزاری انتخاباتی سالم ،شفاف  با اجرای قانون بوده و تلاش خواهیم نمود تا عدالت انتخاباتی اجرا شده و امانتدار آرای مردم باشیم.

صادقلو فرماندار رامیان نیز در این جلسه ضمن اشاره به پیش رو داشتن دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای دولتمردان بوده تا به ارائه گزارش عملکرد خود به مردم بپردازند.ایشان علی رغم تنگناهای موجود کارنامه دولت را مناسب و قابل قبول دانسته و افزود: در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی دولت کارنامه خوبی داشته که ثبات اقتصادی بازار و نظم و انضباط در حوزه اقتصاد،کنترل تورم و مهار رکود اقتصادی از جمله فعالیتهای دولت تدبیر و امید بوده است.

صادقلو در حوزه عمران روستایی از اجرای فاز 1 طرح هادی در 33 روستا و 40 کیلومتر جاده بین مزارع خبر داد.

در حوزه سلامت نیز ایشان از ساخت ، تکمیل و حصار کشی خانه های بهداشت،کلنگ زنی مرکز جامع سلامت رامیان،  دلند  و خان به بین خبر داده و گفت : در این مراکز جامع سلامت تا 95 درصد نیازهای بیماران به خدمات درمانی و بهداشتی پاسخ داده خواهد شد.

فرماندار رامیان حضور پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند را مشت محکی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب و نقطه امید و آرامش دوستداران انقلاب دانسته و افزود: مردم با حضور خود نشان خواهند داد که با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب هنوز وفادار به آرمانهای انقلاب و رهبری هستند و نظام مردم سالاری دینی ما در منطقه نا امن و پر از آشوب خاورمیانه رخ نمایی خواهد نمود.

فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر در ادامه خاطر نشان کرد: فرایند انتخابات  در شهرستان شروع شده و هیأت اجرایی و هیأت نظارت تشکیل گردیده و ثبت نام داوطلبین نیز در صحت و سلامت و آرامش انجام شده و با بررسی صلاحیت کاندیداها در هیأت اجرایی شهرستان از مجموع 46 نفر کاندیدا 43 نفر در هیأت اجرایی تائید و به هیأت نظارت  جهت بررسی ارجاع شده است.  

فرماندار رامیان تلاش ستاد انتخابات شهرستان را در جهت  برگزاری انتخاباتی پرشکوه با رعایت اصل بیطرفی و ایجاد شرایط برابر برای تمام گروههای سیاسی فعال در چارچوب نظام دانسته و گفت: هدف کسب آبرو و عزت برای نظام و انقلاب بوده و همه مسئولین شهرستان موظف بوده در این جهت تلاش نمایند.

حضور فعال در برگزاری یادواره شهدای شهرستان در 21 بهمن ماه،اجرای برنامه های اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان،تلاش دستگاههای خدمات رسان جهت کسب رضایت مردم، رعایت نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع از دیگر مواردی بود که فرماندار رامیان در جلسه شورای اداری به رعایت آنها توسط مسئولین شهرستان تاکید نمود.

قوانلو مدیر کل کتابخانه های عمومی استان  نیز مطالعه را یکی از شاخصهای توسعه یافتگی جوامع دانست.

قوانلو وضعیت مطالعه در جامعه را از نظر کیفی نامطلوب دانسته و گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی و خانوادگی در جامعه امروز به طور غیر مستقیم با مطالعه در ارتباط بوده و امور کتابخانه ها به تنهایی قادر به حل مشکل مطالعه در جامعه نبوده و نیاز به تدبیر جمعی و همکاری همه دستگاهها می باشد.

ایشان از تشکیل کمیسیون بررسی آسیب شناسی مطالعه در استان خبر داده و گفت:  امیدوارین با برنامه ریزی های لازم بتوانیم سطح کیفی و کمی مطالعه را در استان افزایش دهیم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گسترش کتابخانه های عمومی روستایی و تجهیز کتابخانه های استان را از جمله تلاشهای صورت گرفته  در زمینه افزایش سطح مطالعه در استان دانست.

مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

 

مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

 

مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 952
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 822

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 176
بازدید ماه:4469
بازدید سال:8440
بازدید کل:1327388