عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان رامیان


تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و با حضور ابراهیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان،ائمه جمعه شهرستان و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

مهندس صادقلو ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه آمرزش گناهان و عبودیت و بندگی خدا بوده و انشاا... بتوانیم در این ماه در جهت تزکیه نفس خود قدم برداریم.

وی در ادامه با تسلیت ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد افزود: امام (ره) گفتمانی جدید را در عرصه بین المللی ایجاد نمود که گفتمان های شرق و غرب را به چالش کشید و امروز همه ما مدیون امام (ره) هستیم و باید در جهت زنده نگه داشتن اندیشه و راه امام (ره) تلاش نمائیم.

فرماندار رامیان در ادامه یکی از سیاستهای اقتصاد مقاومتی را در بحث مصرف صحیح انرژی دانسته و به مدیریت صحیح استفاده از انرژی و پرداخت به موقع مطالبات دستگاههای خدمات رسان شهرستان توسط ادارات  تاکید نمود.

رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به فصل برداشت محصولات پائیزه در شهرستان گفت:  سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از محصولات استراتژیک بوده و در شهرستان برداشت کلزا با 2200 تن و جو 3500 تن به اتمام رسیده و برداشت گندم آغاز گردیده که در 7 مرکز در شهرستان خرید گندم در حال اجراست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سایه الطاف الهی و سیاستهای حمایتی دولت تدبیر و امید و برنامه ریزیهای مناسب در حوزه کشاورزی در آستانه خودکفایی بوده که در استان گلستان با 380 هزار هکتار گندم و پیش بینی یک میلیون 350 هزار تن برداشت گندم و با احتساب محصولات جو و کلزا بیش از 2 هزار میلیارد تومان نصیب کشاورزان استان شده و این سرمایه وارد چرخه اقتصادی استان می شود.

فرماندار رامیان در ادامه از اختصاص 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی کوچک ،متوسط و نیمه تمام در کشور خبر داده که سهم استان گلستان  2/1 درصد بوده که با پیگیریهای استاندار محترم به 6/2 درصد یعنی 422 میلیارد تومان رسیده است.

وی در ادامه در خصوص رفع مشکل فضاهای آموزشی شهرستان به استفاده از ظرفیتهای استانی تاکید نمود.

مهندس صادقلو با اشاره به شروع مجلس دهم و انتخاب هیات رئیسه مجلس آن را نشانه عقلانیت و درایت نمایندگان دانسته و گفت: وجود همدلی و همگرایی در نمایندگان مجلس و به دور از احساسات جناحی و خطی نشان دهنده تلاش نمایندگان برای حل مشکلات مردم و کمک به دولت بوده و همه دستگاههای اداری شهرستان موظف به همکاری و تعامل با نماینده منتخب مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی هستند.

تکریم ارباب رجوع و رعایت اخلاق و شئونات اداری،نظم و انظباط اداری،پاسخگویی به موقع به مکاتبات،تهیه و نصب بنر با هدف اطلاع رسانی و هشدار در خصوص سوء مصرف مواد مخدر،آمادگی کامل اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان،شروع جلسات کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان از جمله مواردی بود که رئیس شورای اداری شهرستان رامیان در ادامه بر آنها تاکید نمود.

دکتر ابراهیمی نماینده مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به بازخوانی اندیشه های امام راحل (ره) تاکید و افزود: امام اندیشه ای جدید بر اساس سنت رسول و مکتب اهل بیت در جهان احیا نمودو به همگان ثابت کرد که بر اساس تفکر الهی می شود در مقابل تمام دسیسه ها ایستاد.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات مهمترین دغدغه نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی را حل مشکلات اقتصادی مردم و رفع بیکاری بیان نموده و خاطر نشان کرد: امروز سر سفره شهدا هستیم و باید قدر دان این نعمت بوده و مردم از همه مسئولین توقع سعه صبر و حل مشکلاتشان را دارند و باید بیش از پیش به شان و منزلت مردم توجه نمائیم.

دکتر وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه تعلیم و تربیت و رساندن دانش آموزان به جایگاه والای انسانی را مهمترین ماموریت آموزش و پرورش دانسته و افزود: آموزش و پرورش برای تحقق اهداف خود نیازمند همکاری کلیه دستگاهها بوده و فضای مدرسه بهترین فضا برای انجام ماموریتهای سازمانی می باشد.

حجه الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) گفت: در زمانی که همه مکاتب ، دین را افیون ملتها می دانستند امام (ره) کاری بزرگ و ماندگار انجام داد و با ایجاد انقلابی بر پایه آموزه های دینی نقش و جایگاه دین را در جهان پر رنگ نمود.

در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامیان در خصوص مراسمات ارتحال امام (ره)، مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان به ارائه مطالبی در خصوص مصرف بهینه انرژی ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان به ارئه گزارش ستاد برداشت شهرستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان به ارائه مطالبی در خصوص مصوبات کارگروه سلامت شهرستان  پرداختند.

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

 

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1015
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1042

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5673
بازدید سال:9644
بازدید کل:1328592