عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان رامیان


تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و با حضورسرهنگ رجبلی رئیس پلیس فتای استان،ائمه جمعه ،بخشداران ،روسای شوراها و شهرداران و روسای ادارات و بانکها و نهادهای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

مهندس صادقلو در این جلسه ضمن تبریک پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت ا... طالقانی ، پیروزی عزتمندانه تیم مذاکره کننده هسته ای را نیز تبریک گفته و خاطر نشان کرد: این توافق در سایه رهبری و مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مقاومت مردم زیر فشار تحریمها و همچنین تلاش و کوشش سرداران تیم هسته ای که جهت صیانت از حقوق ملت ایران ایستادگی نموده و با رعایت خطوط قرمز نظام این توافق را بوجود آوردند ، امیدواریم پس از تصویب و عملیات اجرایی شاهد اثرات مثبت آن در ارتقاء سطح زندگی ملت ایران باشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان در ادامه به شکل گیری ستاد انتخابات شهرستان و کمیته های زیر مجموعه آن اشاره و گفت: ظرفیت و امکانات دستگاههای اجرایی نباید له یا علیه هیج کاندیدایی استفاده شود چرا که اولین شرط برگزاری انتخابات سالم عدم انتساب اعضای ستاد انتخابات به کاندیدای خاصی بوده و همه ما باید جهت صیانت از آرای مردم تلاش نمائیم و بتوانیم انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه تنش را برگزار نمائیم.

رعایت نظم و انضباط اداری ، هماهنگی مدیران در خروج از شهرستان با فرمانداری شهرستان،صرفه جویی در مصرف انرژی،تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم،توجه به ورزش بانوان شاغل ادارات،ارسال به موقع اقدامات دستگاهها جهت تهیه کتابچه عملکرد شهرستان به مناسبت هفته دولت از جمله مواردی بود که فرماندار شهرستان در این جلسه مود تاکید قرار داد.

حجه الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان نیز نماز جمعه را حرکتی سیال و پویا دانسته و افزود: در آیات و روایات بسیاری حضور در نماز جمعه مورد تاکید قرار گرفته که علاوه بر بعد معنوی از نظر سیاسی نیز حائز توجه می باشد.

امام جمعه رامیان نماز جمعه را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین برشمرد و گفت: نماز جمعه جایگاه تعامل بین مردم و مسئولین بوده و ائمه جمعه باید از تریبون نماز جمعه جهت ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مردم استفاده نمایند.

در این جلسه همچنین سرهنگ رجبلی رئیس پلیس فتای استان نیز در خصوص وضعیت فضای مجازی کشور و تهدیدها و فرصتهای آن به ایراد سخن پرداخت.

 همچنین سرهنگ جعفریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز در خصوص مراسم استقبال و تشییع شهدای غواص خط شکن در شهرستان که روز 16 مرداد بعد از نمازجمعه در شهرهای خان به بین،دلند و رامیان برگزار می گردد سخنانی را بیان نمود.

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

 

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

 

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان رامیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1174
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 626

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 5
بازدید ماه:130
بازدید سال:4101
بازدید کل:1323049