عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل شورای اداری بخش فندرسک


تشکیل شورای اداری بخش فندرسک

تشکیل شورای اداری بخش فندرسک

شورای اداری بخش فندرسک به ریاست فرماندار و با حضور  حجه الاسلام والمسلمین شهابی امام جمعه خان به بین، فرماندهی انتظامی شهرستان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، روسای ادارات بخش،روسای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران بخش در محل سالن اجتماعات بخشداری فندرسک برگزار گردید.

صادقلو فرماندار ضمن تبریک فرا رسیدن سی هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی دهه مبارک فجر را پیروزی ایدئولوژی سیاسی اسلام در مقابل ایدئولوژیهای شرق و غرب دانسته و افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان نظام با ایدئولوژی سیاسی اسلام مشکل داشته و دارند و امروزه تنشهای سیاسی منطقه و کشورهای عرب بخصوص آل سعود در پیروی از گروههای تکفیری و به شهادت رساندن شیخ نمر در مقابله با این تفکر می باشد.

فرماندار رامیان با اشاره به موفقیت پر غرور تیم مذاکره کننده هسته ای و به سرانجام رساندن برجام خاطر نشان کرد: برجام نتیجه تلاش مسئولین نظام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همراهی و همدلی مردم بوده  و اقتدار نظام در بحث مذاکرات هسته ای،امنیت پایدار و صلح و وفاق بین اقوام و فرق مختلف کشور با وجود همه  توطئه ها و دسیسه های دشمنان مرهون همدلی و همزبانی ملت با دولت است و در برجام رسماً فعالیتهای هسته ای ایران پذیرفته شد و ایران عضو باشگاه هسته ای اعلام گردید که متاسفانه عده ای به دنبال کوچک جلوه دادن این موفقیت عظیم می باشند.

صادقلو در ادامه به بیان برخی از عملکردهای دولت تدبیر و امید در بخش فندرسک پرداخت که احداث جاده بین مزارع به طول 36 کیلومتر،لایروبی انهار کشاورزی به طول 28 کیلومتر،آبیاری تحت فشار حدود 85 هکتار،اجرای طرح هادی در روستاهای بخش فندرسک ،آبرسانی به روستاها، بهسازی مسیرآبشارهای شیرآباد،تقویت BTS موبایل شهر خان به بین،ایجاد دکل سعد آباد و شفیع آباد،راه اندازی دیجیتال شیرآباد،ایجاد شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهر خان به بین،ایجاد نمایندگی دامپزشکی خان به بین از جمله این عملکردها می باشد.

ایشان سپس با اشاره به انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 7 اسفند سال جاری گفت: هدف دولت در انتخابات ، برگزاری انتخاباتی شفاف ،سالم ،رقابتی و با حضور و مشارکت حداکثری مردم بوده و برگزاری انتخاباتی پرشکوه جایگاه جمهوری اسلامی را در منطقه و دنیا تثبیت خواهد کرد و نظام مردم سالاری دینی ایران را در مقابل کشورهای متحجر عرب منطقه به چالش خواهد کشید.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر  در ادامه به رعایت اصل بیطرفی و مرّ قانون تاکید نموده و گفت: تمامی کاندیداهای تائید شده از سوی شورای نگهبان محترم بوده و باید شرایط رقابتی یکسان با نگاهی عادلانه و بی طرفانه  برای آنها فراهم نمائیم.

فرماندار رامیان در پایان به همکاری کلیه دستگاهها و دهیاران و شوراها با ستاد انتخابات شهرستان تاکید و افزود: هیچ یک از دهیاران و شوراها حق طرفداری از کاندیدای خاصی را نداشته و در صورت مشاهده با فرد متخلف برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

بیانی بخشدار فندرسک نیز در این جلسه به ایجاد شرایط مناسب جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری پرشکوه مراسمات دهه فجر توسط دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها تاکید نمود.

حجه الاسلام والمسلمین شهابی امام جمعه خان به بین نیز ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بیان اهمیت و جایگاه اصل ولایت فقیه در جامعه پرداختند .ایشان همچنین انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب فرهنگی دینی دانستند.

در این جلسه سرهنگ شهمرادی فرمانده انتظامی شهرستان نیز به بیان برخی نکات امنیتی و انتظامی پرداخته و از آمادگی کامل نیروی انتظامی در برقراری و تامین امنیت انتخابات خبر داد.

سرهنگ جعفریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیز به بیان برنامه های ناحیه مقاومت سپاه در ایام ا... دهه مبارک فجر در بخش فندرسک پرداخته واز برگزاری یادواره 250 شهید شهرستان به صورت متمرکز در تاریخ 21/11/94 در مصلی شهر رامیان خبر داد.

تشکیل شورای اداری بخش فندرسک

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 941
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 833

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 250
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:1389
بازدید سال:5360
بازدید کل:1324308