عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 1393


تشکیل آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 1393

تشکیل آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 1393

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان با حضور مهندس صادقلو فرماندار،معاون فرماندار ، بخشداران ،ائمه جمعه و مسئولین شهرستان در محل فرمانداری تشکیل گردید.

مهندس صادقلو در این جلسه به بررسی بخشی از عملکرد دولت تدبیر و امید در  عرصه های سیاست خارجی ،اجتماعی ،فرهنگی و اقتصادی در سال 93 پرداخته و خاطر نشان کرد: رویکرد دولت در عرصه سیاست خارجی رویکرد تنش زدایی و تعامل سازنده و اعتماد سازی بر مبنای اصول عزت، حکمت و مصلحت طراحی شده  که دستاوردهای مهمی از جمله پذیرش حقوق هسته ای ایران، متزلزل شدن ساختار تحریمها،جلوه گر شدن چهره حقیقی جمهوری اسلامی و ... را در بر داشته است.

افزایش نشاط و امید به زندگی در عرصه اجتماعی بخصوص از طریق سیاستها و برنامه های اجتماعی ،تحول در حوزه سلامت و گسترش بیمه همگانی،واگذاری امور فرهنگی و هنری به اهالی فرهنگ و هنر،توجه ویژه دولت به حوزه نشریات و چاپ کتاب،رونق گردشگری،احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای خروج از وضعیت نابسامان مالی در کشور،اقدام در خصوص خروج از رکود و بالابردن رشد اقتصادی ،کاهش تورم،اتمام پروژه های نیمه تمام و ... از جمله مهمترین دستاوردهای دولت در عرصه های اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی بود که فرماندار رامیان به بیان آن پرداخت.

رئیس شورای اداری شهرستان در ادامه به بیان عملکرد دولت در عرصه اقتصادی استان و شهرستان اشاره و تصریح کرد: افزایش اعتبار مصوب استان و شهرستان در سال 93 ، اتمام پروژه های نیمه تمام استان و شهرستان، افتتاح پروژه راه آهن ایران –ترکمنستان ،پیگیری در خصوص زهکشی اراضی 280 هکتاری شمال استان،پیگیری کارخانه فولاد 5/2 میلیون تنی استان همگی نشانگر تلاش دولت در حوزه اشتغال و اقتصاد استان و شهرستان  می باشد.

پیگیری مصوبات ستاد تسهیلات سفر شهرستان توسط روسای کمیته ها و اعضای ستاد، تکریم ارباب رجوع ، تعامل بین دستگاهها در جهت خدمت به مردم ،حضور منظم در جلسات و رعایت مقررات اداری از جمله تاکیدات فرماندار رامیان به اعضای شورای اداری شهرستان بود.

حجه الاسلام والمسلمین طاهری امام جمعه رامیان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت نفت که پیش رو داریم شرایط آن روز جامعه ایران را با شرایط کنونی جامعه دارای تشابه دانسته و افزودند:در زمان ملی شدن صنعت نفت نیز کشورمان مورد تحریم دشمنان قرار گرفت و امروز نیر در بحث انرژی هسته ای با این تحریم ها مواجه هستیم و باید با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در برخورد با دشمنان هوشیارانه برخورد کنیم.

ایشان همچنین به تشریح سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) در برخورد با دشمنان خود پرداختند و روش پپامبر اکرم(ص) را محبت آمیز و براساس صلح و دوستی دانسته و خاطر نشان کرد : امروز این محبت و دوستی و وحدت و تعامل در سطح جامعه ما در بین تمامی ادیان و مذاهب وجود دارد و باید در حفظ این وحدت بکوشیم و آن را در سطح کلان گسترش دهیم.

تشکیل آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 1393

 

تشکیل آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 1393

 

تشکیل آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 1393

 

تشکیل آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در سال 1393

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1042
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 430

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 542
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:1681
بازدید سال:5652
بازدید کل:1324600