عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای اداری شهرستان رامیان


جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

فرماندار رامیان با اعلام در دست تدوین بودن برنامه اجرایی سال 97 این شهرستان، تصریح کرد: هدف اصلی این برنامه ایجاد اشتغال و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان با رعایت انجام وظایف جاری دستگاه‌ها است.

 

مهندس سالاری افزود: در سال جاری ایجاد اشتغال برای دو هزار نفر در شهرستان هدفگذاری شده و این موضوع وظیفه سنگینی را بر دوش مسئولین می گذارد.
وی بدون اشاره به نرخ بیکاری در رامیان خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری این شهرستان، بالاترین رقم در استان را از آن خود کرده است ولی می شود با مدیریت درست منابع موجود، این وضعیت را بهبود بخشید.
وی گفت: برنامه اجرایی شهرستان رامیان بزودی پس از تدوین به ادارات ارسال می شود و مسئولان موظف هستند در خصوص نتیجه گیری و اجرای دقیق این برنامه تمام تلاش خود را به کار ببندند.
در این نشست نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با انتقاد از رفتار برخی مسئولان، گفتمردم و اغلب روستانشینان نسبت به راهنمایی اشتباه برخی مسئولان و کارشناسان گلایه دارند.
دکتر ابراهیمی افزود: این موضوع به یکی از دغدغه اصلی مردم تبدیل شده و باید سامان یابد.
وی تصریح کرد: برخی دستگاه ها با رفتارهای نامناسب باعث ایجاد نارضایتی و سرخوردگی مردم می شوند که اگر این رویه تصحیح نشود، برخورد لازم انجام می شود.
دکتر ابراهیمی با تاکید بر حمایت از تولید ملی افزود: باید نگاه کشور به ظرفیت و توانایی های داخلی باشد و حتی کوشش نماییم ظرفیت‌های داخلی بیشتری ایجاد کنیم و با نگاه به درون، با موفقیت از مشکلات گذر کنیم.
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه ملی در محورهای مختلف مخصوصاً اقتصادی باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

 

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

 

جلسه شورای اداری شهرستان رامیان

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 


 

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 358
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1927

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 156
بازدید دیروز: 304
بازدید ماه:5146
بازدید سال:9117
بازدید کل:1328065