عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت برقاچاق کالا و ارز شهرستان رامیان تشکیل جلسه داد


کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت برقاچاق کالا و ارز شهرستان رامیان تشکیل جلسه داد

کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت برقاچاق کالا و ارز شهرستان رامیان تشکیل جلسه داد

جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی ونظارت برقاچاق کالا وارز شهرستان رامیان به رياست علی جوان فرماندار شهرستان و با حضور اعضاء در محل سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان؛ علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان دراین جلسه بیان داشت: فلسفه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز حمایت از تولید داخل و رونق کسب و کار است و مبارزه با آن نیازمند عزم و اراده ملی و اهتمام ویژه همه دستگاههای اجرایی در استان و شهرستان میباشد تدوین قوانین سخت گیرانه و برخورد قاطع با سودجویان که اقدام به واردات کالا از مبادی غیر رسمی و بدون پرداخت حقوق گمرکی می‌نمایند از طرفی ، آموزش همگانی در جهت افزایش آگاهی و فرهنگ مردم بعنوان مصرف کنندگان اصلی با هدف پرهیز از خرید کالاهای غیر استاندارد و قاچاق از طرف دیگر از راهکارهای مهم در برخورد بااین پدیده شوم است .

وی افزود: تعرض به جنگل بعنوان میراث گذشتگان توسط عده ای سودجو که با قاچاق چوب آن به دنبال منافع مالی هستند اقدامی ناشایست و غیر قابل گدشت بوده و صدور احکام بازدارنده و تشدید مجازات می تواند در کاهش آن موثر باشد .

فرماندار شهرستان در خصوص قاچاق آرد، ارزاق اصلی و پر مصرف مردم، تجهیزات پزشکی غیر استاندارد وظیفه مندی دستگاه‌ها و متولیان امر را بیشتر و سنگین تر می نماید .

جوان افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی و افزایش مشارکت اجتماعی در مواجه با پدیده شوم قاچاق کالا امری مهم و ضروری می‌باشد، مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان باید با اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی شهرستان اجرا تا شاهد ریشه کنی این پدیده شوم باشیم.

کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت برقاچاق کالا و ارز شهرستان رامیان تشکیل جلسه داد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 64
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4989

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 144
بازدید دیروز: 126
بازدید ماه:6780
بازدید سال:10751
بازدید کل:1329699