عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان


تشکیل جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان

 تشکیل جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامیان جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی ونظارت برقاچاق کالا وارز شهرستان در محل سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری تشکیل گردید.

صادقلو فرماندار دراین جلسه بیان داشتند؛ فلسفه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز حمایت از تولید داخل و رونق کسب و کار است .مبارزه با آن نیازمند عزم و اراده ملی و اهتمام ویژه همه دستگاههای اجرایی در استان و شهرستان است.

قاچاق کالا علاوه بر وارد کردن ضربات جبران ناپذیر بر تولید کنندگان داخلی موجب لطمه بر اعتماد مردم و  اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌گردد.
 
 
تدوین قوانین سخت گیرانه و برخورد قاطع با سودجویان که اقدام به واردات کالا از مبادی غیر رسمی و بدون پرداخت حقوق گمرکی می‌نمایند از طرفی و آموزش همگانی در جهت افزایش آگاهی و فرهنگ مردم بعنوان مصرف کنندگان اصلی با هدف پرهیز از خرید کالاهای غیر استاندارد و قاچاق از طرف دیگر از راهکارهای مهم در برخورد بااین پدیده شوم است.
 
 
تعرض به جنگل بعنوان میراث گذشتگان توسط عده ای سودجو که با قاچاق چوب آن به دنبال منافع مالی هستند اقدامی ناشایست و غیر قابل گدشت بوده و صدور احکام بازدارنده و تشدید مجازات می تواند در کاهش آن موثر باشد.
 
 
در خصوص قاچاق کالاها و تجهیزات پزشکی غیر استاندارد که مستقیما با سلامت مردم ارتباط دارد وظیفه مندی دستگاه‌ها و متولیان امر را بیشتر و سنگین تر می نماید.  استفاده از ظرفیت های مردمی و افزایش مشارکت اجتماعی در مواجه با پدیده شوم  قاچاق کالا امری مهم و ضروری می‌باشد. مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان باید با اهتمام ویژه  دستگاه‌های اجرایی شهرستان اجرا تا شاهد ریشه کنی این پدیده شوم باشیم.
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 148
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3621

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 780
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:1919
بازدید سال:5890
بازدید کل:1324838