عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق قرن بیستم است

صادقلو فرماندار رامیان در جمع شوراهای دانش آموزی شهرستان :

انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق قرن بیستم است

انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق قرن بیستم است

صبح روز دوشنبه مورخ 13/11/93 و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر همایش شوراهای دانش آموزی شهرستان رامیان با اهتمام حوزه مشاوران جوان فرمانداری شهرستان  رامیان برگزار شد .

در این همایش جواد صادقلو فرماندار رامیان ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر گفت : انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در شرایطی به پبروزی رسید که همه دنیا را بهت زده کرده و به عنوان بزرگترین اتفاق قرن بیستم لقب گرفت .

فرماندار رامیان گرایش دینی ، مردمی بودن ، رهبری و مرجعیت ، اصالت ، خاستگاه عاشورایی ، اتکا به جوانان و نوجوانان و اعتقاد به قدرت و توانمندی آنان و  اعتماد به نفس و خودباوری در بین مردم را از جمله ویژگیهای انقلاب اسلامی دانسته که آن را از سایر انقلاب ها و حکومت ها متمایز می سازد .

ایشان در ادامه با اشاره به فرازهایی از سخنان گهربار امام راحل خاطر نشان کرد : :به اعتقاد امام راحل دو عامل باعث یأس مسلمانان از خودشان شده که یکی تبلیغات سوء استعمارگران و رژیم های سرسپرده و دیگری نفوذ در مراکز آموزشی و القای فرهنگ غربی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان همچنین به برخی از پیشرفت های کشور در بخش های مختلف هوا و فضا – پزشکی و سلولهای بنیادین – انرژی هسته ای – صنایع دفاعی و موشکی –بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی با وجود تحریم ها و جنگ تحمیلی هشت ساله اشاره نموده و افزود : همانگونه که مقمام معظم رهبری  (مدظله العالی )فرمودند : همت و خودباوری دو عامل پیشرفت ملت و کشور هستند و درخت تنومند انقلاب اسلامی که میراث و امانت ماست حاصل مجاهدت و ایثار شهدا ، ایثارگران و جانبازان سرافرازیست که همه ما موظفیم از آن صیانت نموده و به آیندگان بسپاریم .

ایشان در پایان دوران دانش آموزی را بهترین ، زیباترین، باصفاترین و درعین حال جدی ترین دوران زندگی دانست که می بایست از آن به خوبی استفاده شود .

در ادامه عبدالهی فر رئیس گروه مشاوران آموزش و پرورش استان نیز خودباوری کنونی جامعه را مدیون امام خمینی (ره) دانسته و شوراهای دانش آموزی را فرصتی برای آینده نگری ، مدیریت صحیح و خودباوری دانست .

وی ابتکار  ، بازسازی افکار ، تقویت خودباوری های فردی و گروهی و خودآگاهی و خودشناسی استعدادها را منتج به شکوفایی دانست و بر داشتن برنامه ریزی ، مدیریت زمان ، تلاش و پشتکار و هدف توسط دانش آموزان تأکید کرد در پایان سید علی میرخاندوزی مشاور جوان فرماندار شهرستان رامیان آمادگی خود را برای برگزاری جلسات مستمر فصلی با شوراهای دانش آموزی اعلام کرد  .

در این همایش که  از سوی حوزه مشاوران جوان فرمانداری شهرستان رامیان  و با همکاری فرمانداری شهرستان رامیان و اداره آموزش و پرورش  شهرستان برگزار شد ،شوراهای دانش آموزی مدارس دخترانه و پسرانه ، جمعی از مدیران و دبیران پرورشی  مدارس حضور داشتند جمعی از دانش آموزان نیز به بیان اهداف ،دیدگاهها و مطالب خود پرداختند .

 

انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق قرن بیستم است

 

انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق قرن بیستم است

 

انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق قرن بیستم است

 

انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق قرن بیستم است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1112
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 362

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 726
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:1865
بازدید سال:5836
بازدید کل:1324784