عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » استان گلستان باید به سمت مدیریت استراتژیک سوق داده شود

استاندار گلستان:

استان گلستان باید به سمت مدیریت استراتژیک سوق داده شود

استان گلستان باید به سمت مدیریت استراتژیک سوق داده شود

 دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان در نشست با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که در محل فرمانداری شهرستان رامیان برگزار شد، اظهار داشت: استان گلستان پایین تر از کف بودجه کشوری در بحث دریافت بودجه و اعتبارات می باشد و باید یک ویژه بینی و بازنگری برای گلستان در نظر گرفته شود و اگر یک نگاه ویژه به استان نشود به دلیل جوان بودن استان و داشتن مشکلات فراوان در وضعیت عادی قرار نگرفته و در بسیاری  از بیس ها مورد نیاز توسعه دچار عقب ماندگی غیر قابل جبران می شویم.

وی تاکید کرد: استان نیازمند بسیاری از امکانات است ولی با برنامه ریزیهای انجام گرفته مجموعه مدیریتی استان بر روی چند نکته مهم زوم کرده و با پیگیری به نتیجه خواهیم رساند.

ایشان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: می توانیم با توزیع مناسب اعتبارات و بعضی بودجه ها در استانهای محروم به نتایج خوبی برسیم و از اینرو از شما نمایندگان ملت تقاضا داریم اعتبارات تبصره 23 را به 9 استان محروم اختصاص دهید و با این عمل باعث رونق اقتصاد در این استانهای محروم گردید.

صادقلو بیان کرد: استان گلستان باید به سمت مدیریت استراتژیک سوق داده شود و از اینرو سند 43 صفحه ای برای تحول بنیادی استان از اسناد بالادستی تهیه و تنظیم کرده ایم تا این تغییرات بنیادی در استان اتفاق بیفتد.

استاندار گلستان عنوان کرد: طرح جامع سیل برای کنترل بروز سیلابها در استان تهیه شده و پیشنهاد می شود در مجلس به این طرح ردیف بودجه  اختصاص یابد تا خسارتهای چند هزار میلیاردی سیل جبران و با یک مهندسی معکوس و فرهنگ سازی باعث می شویم کمبود آب در استان جبران شود .

وی در ادامه افزود: برای اجرای طرح جامع اطفای حریق در این استان با کمبود بودجه و نیرو مواجه هستیم و لزوم همکاری اعضای کمیسیون برنامه و بودجه را در این زمینه تقاضا مندیم.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: هزار پروژه نیمه تمام در استان گلستان وجود دارد که از این بین 34 پروژه می توانند در این استان تحول ساز باشند و با تأمین اعتبار و اختصاص ردیف بودجه میتوانیم مشکل استان در بخش صنعت علی الخصوص اشتغال آنرا تا حدودی حل کرده و در آینده مرتفع نماییم.

 استان گلستان باید به سمت مدیریت استراتژیک سوق داده شود

 

استان گلستان باید به سمت مدیریت استراتژیک سوق داده شود

 

استان گلستان باید به سمت مدیریت استراتژیک سوق داده شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1220
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 234

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 176
بازدید ماه:4461
بازدید سال:8432
بازدید کل:1327380