عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آیین افتتاح متمرکز 661 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان


آیین افتتاح متمرکز 661 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان

 

آیین افتتاح متمرکز 661 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان

 

دکتر محمد حسن پاسوار معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان در مراسم آیین متمرکز 661 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزای ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : هفته دولت فرصت مناسبی برای نشان دادن ارزشها و دستاوردها نظام مقدس جمهوری اسلامی است . ایشان با بیان این مطلب که پروژه های هفته دولت امسال رشد قابل توجهی نسبت به سالهای گذشته داشته است واینکه اگر ما ظرفیت های خودمان را با توجه به شرایط هر منطقه بشناسیم می توانیم به نتیجه مطلوب برسیم . یکی از برنامه و سیاست های استاندار محترم حمایت و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی می باشد که نیاز به برنامه و پیگیری های مستمر است ودر این خصوص تهیه بسته سرمایه سرمایه گذاری را می توان اشاره کرد که نقش مهمی در توسعه استان دارد در این راستا نیاز به تلاش و همت بیشتر در کارها و بالابردن بهروری در کارها داریم .

ایشان همچنین اظهار داشتند پروژه های بزرگ در استان در حال طراحی و برنامه ریزی است که به زودی اعلام خواهد شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان ؛ مراسم آیین افتتاح متمرکز 661 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان با اعتباری بالغ بر 1094 میلیارد ریال و اشتغالزایی 859 نفر با حضور دکتر محمد حسن پاسوار معاونت محترم اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان ، محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان ، دکتر مهاجر مدیر کل جهاد کشاورزی استان گلستان و مهندس رحیمی مدیر عامل شرکت گاز استان و دکتر نعیمی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سالن اجتماعات فرمانداری رامیان برگزار گردید .

در این مراسم ابتدا فرماندار رامیان ضمن عرض تبریک هفته دولت و عرض خوش آمدگویی به بیان عملکرد دولت و فرمانداری شهرستان رامیان و پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان رامیان پرداختند .

 

در ادامه کتر محمد حسن پاسوار معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان در مراسم آیین متمرکز 661 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزای ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : هفته دولت فرصت مناسبی برای نشان دادن ارزشها و دستاوردها نظام مقدس جمهوری اسلامی است . ایشان با بیان این مطلب که پروژه های هفته دولت امسال رشد قابل توجهی نسبت به سالهای گذشته داشته است واینکه اگر ما ظرفیت های خودمان را با توجه به شرایط هر منطقه بشناسیم می توانیم به نتیجه مطلوب برسیم . یکی از برنامه و سیاست های استاندار محترم حمایت و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی می باشد که نیاز به برنامه و پیگیری های مستمر است ودر این خصوص تهیه بسته سرمایه سرمایه گذاری را می توان اشاره کرد که نقش مهمی در توسعه استان دارد در این راستا نیاز به تلاش و همت بیشتر در کارها و بالابردن بهروری در کارها داریم .

ایشان همچنین اظهار داشتند پروژه های بزرگ در استان در حال طراحی و برنامه ریزی است که به زودی اعلام خواهد شد .

آیین افتتاح متمرکز 661 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان

 

آیین افتتاح متمرکز 661 پروژه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 355
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2159

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 176
بازدید ماه:4461
بازدید سال:8432
بازدید کل:1327380