عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان برگزار شد


آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان برگزار شد

آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان با حضور مهندس سالاری فرماندار، دکترابراهیمی نماینده شهرستانهای رامیان و آزادشهر، مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، دکتر طاهری امام جمعه رامیان ، مهندس جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گاز استان، مهندس حسام مدیرکل دفتر فنی استانداری، مهنس شاهینی معاون مدیرکل راه و شهرسازی، مهندس رسولی معاون مدیرعامل شرکت آبفار، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، خبرنگاران و اصحاب رسانه در قالب شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسین طاهری امام جمعه رامیان در ابتدا مراسم بیان داشتند: انقلاب بدون امام (ره) معنا ندارد و پیام های امام راحل بود که مردم را به خیابانها می کشاند.

وی اظهار کرد: امام (ره) به حکومت و مردم عزت و بزرگی داد و خودباوری و استقلال را بوجود آورد.

حجت الاسلام طاهری افزود: همانطور که در زمینه اقتصادی مستقل هستیم باید در حوزه سیاست هم استقلال داشته باشیم تا جلوی توطئه های دشمنان گرفته شود.

در ادامه دکترابراهیمی نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در این جلسه از معاون هماهنگی و عمرانی استانداری گلستان خواستار پیگیری جدی مشکلات عمرانی این شهرستان از قبیل جاده رامیان به شاهرود، سد رامیان، سالنهای ورزشی و رفع چالش آب شرب روستاهای این شهرستان گردید.

وی بیان کرد: شهرداری ها و دهیاری ها درآمدهای پایدار ندارند و باید در این مورد باید دقت نظر شود تا به درآمدهای پایدار برسند.

ابراهیمی با بیان اینکه نگاه مجلس در بودجه 97 حوزه اشتغال مردم است، عنوان کرد: آینده کشور اثرگذار و امیدبخش و روشن است و مدیران روحیه امید را به مردم تزریق کنند زیرا با همه گرفتاری ها و مشکلات خدمات شایسته و بایسته ای انجام شده است.

وی تصریح کرد: تغییرات امری عادی و طبیعی بوده و همیشه روی می دهد و از زحمات چهارساله جواد صادقلو فرماندار سابق شهرستان رامیان تقدیر و تشکرمیکنم.

در ادامه مهندس سالاری فرماندار شهرستان رامیان در آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای این شهرستان بیان داشتند: باید در راهپیمایی 22 بهمن که خون بهای شهیدان است حضورحداکثری پیدا کنیم. وی اظهار کرد: مردم ولی نعمت و صاحب اختیار ما هستند و نباید آلوده مرزبندی های سیاسی و قومی شویم و در این مقوله دست و پا بزنیم.

سالاری افزود: رامیان با 13.8 درصد بیکاری رتبه اخر اشتغال در استان گلستان را دارد و این مطلوب نیست زیرا آینده این نظام و انقلاب وابسته به اشتغال است و ما نباید دچار مرزبندیهای قومی وجغرافیایی شویم.

وی بیان کرد: 232 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 211 میلیارد ریال و اشتغالزایی 178 نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

فرماندار شهرستان رامیان عنوان کرد: از این تعداد پروژه، 75 طرح عمرانی با اعتبار 142 میلیارد ریال و 157 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد ریال است.

وی افزود: بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای رضی، بهره برداری از پروژه احداث محور تاتار سفلی به سلاق غائب به طول ۵/۴کیلومتر، بهره برداری از فاز اول نیروگاه مقیاس کوچک گازی chp در شهرک صنعتی و کلنگ زنی پروژه مرمت و بازسازی سد انحرافی آیش دیوان رامیان مهمترین پروژه های دهه فجر امسال شهرستان رامیان هستند

فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به نعمت های خدادای این شهرستان در زمینه های گردشگری تصریح کرد: باید به فکر استفاده از تمامی امکانات و قابلیت های کلیدی شهرستان رامیان باشیم.

وی در پایان با اشاره به تذکراتی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد: حضور مدیران در همه جلسات الزامی است، تکریم ارباب رجوع در همه ادارات واجب و حقوق همه شهروندان باید رعایت شود و مدیران باید تمرین مردمداری کنند و مردم را در ادارات باید قانع و توجیه کنند.

درادامه مراسم آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی این شهرستان مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در 39 سال انقلاب انتظارات مردم برآورده شده است و باید متناسب با نیاز مردم گام برداریم تا حداقل نیاز سنبی را انجام داده باشیم.

وی اظهار کرد: در بخش دولتی هیچ پروژه ای ای کلنگ زنی نشود و اولویت در پروژه های با پیشرفت بالای 70 درصد باشد.

غراوی افزود: رشد تولید ناخالص داخلی را باید ارتقا دهیم و یک استراتژی برای توسعه داشته باشیم و مدیران توسعه شاخص های بخش خود را پیدا کنند زیرا توسعه نباید باعث مهاجرت شود بلکه باید متناسب با همان منطقه باشد.

وی بیان کرد: اگر مدیری نمی تواند کارخاصی را برای توسعه و رضایمتندی مردم انجام دهد بهتر است پست خود را ترک کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: باید مدیران در آمایش سرزمین به یک نقطه مشترک برسند تا در توزیع جمعیت برنامه ریزی های درستی انجام شود.

وی همچنین اضافه کرد: مشکل ما در کشورعدم رونق اشتغال و تولید است و اگر فضا را بدون رانت خواری و لابی گری برای همه برابر کنیم دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد.

آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان برگزار شد

 

آیین افتتاح متمرکز 232 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان برگزار شد

 



 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 419
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1791

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 120
بازدید دیروز: 281
بازدید ماه:6630
بازدید سال:10601
بازدید کل:1329549