عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل جلسه کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رامیان


تشکیل جلسه کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رامیان

تشکیل جلسه کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رامیان

تشکیل جلسه کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رامیان

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان جلسه کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان  به ریاست مهندس صادقلو فرماندار شهرستان، مهندس قوانلو مدیرکل صنعت ،معدن وتجارت استان وبا حضور اعضا در محل دفتر کار ایشان تشکیل شد.

 

مهندس صادقلو فرماندار شهرستان رامیان ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه بخصوص جناب آقای مهندس قوانلو مدیرکل محترم صنعت ، معدن و تجارت استان ، فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و یاد و خاطر امام (ره) و شهدای انقلاب را گرامیداشتند .

فرماندار شهرستان با اشاره با اوضای اقتصادی کشور و بخصوص در حوزه اشتغال گفت : قاچاق موضوع پیچیده ای می باشد که درصورت عدم مهار آن باعث می شود بخش تولید را هدف قرار داده و از کار بیندازد و کاهش تولید و اشتغال در کشور گردد . وی در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه جامع انبارها گفت : راه اندازی سامانه مذکور یکی از راه های نظارت بر جابه جایی کالا در کشور بمنظور جلوگیری از قاچاق کالا می باشد که توضیحات بیشتر را مهندس قوانلو در این راستا ارائه خواهند نمود .

مهندس قوانلو مدیرکل محترم صنعت ، معدن و تجارت استان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت : دولت طی سه سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در کشور انجام داده است که مهمترین آنها ایجاد سامانه گمرک و در حال حاضر راه اندازی سامانه جامع انبار ها می باشد که عملیاتی نمودن این طرح ها تأثیر بسزایی در جلوگیری از قاچاق کالا در کشور می باشد .ایشان همچنین در ادامه ضمن توضیح جامع و کامل در خصوص نحوه عملیاتی نمودن سامانه جامع انبارها گزارشی از اقدامات دولت در خصوص رونق تولید داخل در کشور و استان ارائه نمودند .

مهندس قوانلو در انتها افزود : اجرای طرح سامانه جامع انبارها طرح ملی است که مستلزم اجرای دقیق آن از سوی همه دستگاه های همکار می باشد که برنامه داریم طی ماه ها آینده کلاسهای آموزشی برای متولیان امر گذاشته شود و امیدواریم با جلوگیری از قاچاق در کشور در جهت ایجاد اشتغال پایدار گام برداریم .

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 524
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1347

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 281
بازدید ماه:6602
بازدید سال:10573
بازدید کل:1329521