عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل جلسه کمیسیون کارگری شهرستان رامیان


تشکیل جلسه کمیسیون کارگری شهرستان رامیان

تشکیل جلسه کمیسیون کارگری شهرستان رامیان

تشکیل جلسه کمیسیون کارگری شهرستان رامیان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان جلسه کمیسیون کارگری شهرستان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار شهرستان، مهندس قوانلو مدیرکل صنعت ،معدن وتجارت استان وبا حضور اعضا در محل دفتر کار ایشان تشکیل شد.

مهندس صادقلو فرماندار شهرستان رامیان ضمن خیر مقدم به مدعوین بخصوص مهندس قوانلو مدیرکل محترم صنعت ، معدن و تجارت استان فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و گفت :  موضوع تولید و اشتغال بعنوان یکی از دغدغه های دولت از ابتدای فعالیت بوده و باتوجه به شرایط کشور طی سه سال گذشته فراز و نشیب هایی در حوزه تولید و اقتصادی داشته ایم الحمد ا... با تمهیدات در نظر گرفته از سوی دولت در داخل و بین المللی شرایط امروز کشور خوب می باشد و انتظار است باتوجه به تسهیلاتی که دولت به بخش تولید اختصاص داده شاهد رفع مشکلات کارگری باشیم .

مهندس قوانلو مدیرکل محترم صنعت ، معدن و تجارت استان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: صنایع کشور طی سه سال گذشته در حوزه تولید روند رو به رشدی را داشته و شاهد رشد اقتصادی کشور بوده ایم البته طی دوسال گذشته صنعت زغالسنگ سالهای سختی را پشت سر گذاشت و باتوجه به اتفاقاتی که در خصوص قیمت زغال صورت گرفته انتظار است کارفرمایان محترم کارگران زحمتکش را در روزهای پایانی سال بصورت ویژه دیده و انشاء ا... معوقات و عیدی آنها پرداخت گردد تا عید خوبی را برای آنها رقم بزنیم .ایشان همچنین به دستگاه های حمایتی ازجمله تأمین اجتماعی خواست مشکلات بیمه ای خود را با کارفرما حل و فصل نمایند و موضوع به کارگران محترم کشیده نشود .

در ادامه مدیران عامل شرکت های کشتارگاه طیور جنگل دلند شرکت تخته شهید باهنر شرکت زغالسنک البرزشرقی به ارائه گزارش از مشکلات کارگری و صنعتی خود پرداخته و مهندس قوانلو مدیرکل محترم صنعت معدن و تجارت استان قول پیگیری در خصوص تخصیص و جذب تسهیلات درنظر گرفته شده برای شرکت تخته شهید باهنر را داد و از مدیران عامل شرکت ها خواست باتوجه به درپیش بودن انتخابات و روزهای پایانی سال با حساسیت بیشتر به موضوع حق و حقوق کارگران پرداخته تا شاهد نارضایتی در بین این قشر زحمتکش نباشیم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 530
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1346

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:4283
بازدید سال:8254
بازدید کل:1327202