عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » راه برون رفت از مشکلات و بحرانهای اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی است

فرماندار رامیان:

راه برون رفت از مشکلات و بحرانهای اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی است

راه برون رفت از مشکلات و بحرانهای اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی است

مهندس صادقلو فرماندا رامیان در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان که در فرمانداری تشکیل گردید راه برون رفت از مشکلات و بحرانهای اقتصادی را توجه به اقتصاد مقاومتی و عملی نمودن آن دانست.

مهندس صادقلو فرماندار در ابتدا ضمن تبریک خجسته میلاد با سعادت امام رضا (ع) گفت : اقتصاد مقاومتی ضمن توجه و نگاه به درون و استفاده از ظرفیتهای درونی ،نگاه به بیرون نیز داشته و توسعه صادرات و تنوع محصولات صادراتی از جمله اهداف اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار رامیان اقتصاد مقاومتی را در مقابل اقتصاد وابسته و مصرف کننده دانسته و افزود: اقتصاد مقاومتی در مقابل اهداف اقتصادی سلطه ،ایستادگی نموده و سعی در تغییر ساختارهای اقتصادی موجود و بومی سازی اقتصاد داشته و به سمت محدود کردن استفاده از منابع نفتی و رهایی از اتکای اقتصاد کشور به این منابع دارد.

مهندس صادقلو در ادامه از هر یک از دستگاهها و نهادهای دولتی و غیر دولتی شهرستان خواست تا در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل نامگذاری شده اقدامات خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی مشخص نمایند و نقطه نظرات ،ایده ها و طرحهای خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه نموده تا پس از بررسی در کارگروه اقتصاد مقاومتی ،راه را برای اجرای این طرحها در سطح شهرستان هموار نموده و شاهد رشد اقتصادی در شهرستان باشیم.

فرماندار رامیان در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی که از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است ، به گفتمان سازی برای تبدیل شدن به یک باور عمومی و درک مشترک ملی نیازمند است تا امکان عبور از فشارها و  سختی های اقتصادی را برای ایران اسلامی به خوبی فراهم کند.

در ادامه جلسه هر یک از اعضاء به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص طرحهای اقتصادی که در حوزه اقتصاد مقاومتی در دستگاههای اجرایی شهرستان قابل اجرا می باشد پرداختند.

گوهر تراشی،پرورش زنبور عسل،پرورش گلهای تزئینی،گیاهان داروئی،ابریشم بافی،پرورش آبزیان،پرورش قارچ،احداث باغ،حصارکشی باغها،آبیاری قطره ای،کشت زعفران،بسته بندی رب و عصاره ها،مربا و شربت و سایر صنایع تبدیلی از جمله طرحهایی که در حوزه اقتصاد مقاومتی در شهرستان رامیان قابل اجرا می باشد.

در پایان جلسه میثاق نامه قطب صنایع تبدیلی توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قرائت و به تائید اعضاء رسید.

راه برون رفت از مشکلات و بحرانهای اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 651
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1108

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 113
بازدید دیروز: 176
بازدید ماه:4565
بازدید سال:8536
بازدید کل:1327484