عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل کارگروه اشتغال شهرستان رامیان


تشکیل کارگروه اشتغال شهرستان رامیان

تشکیل کارگروه اشتغال شهرستان رامیان

کارگروه اشتغال شهرستان رامیان با هدف بررسی مسائل و معضلات پیش روی اشتغال جوانان و نحوه تعامل دستگاههای متولی امر اشتغال با صندوق کارآفرینی امید جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان به ریاست حسینی معاون فرماندار و با حضور دنکوب معاون تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان  و با حضور سایر اعضاء در محل فرمانداری تشکیل گردید.

حسینی معاون فرماندار در ابتدا ضمن اشاره بر اهمیت و ضرورت اشتغال گفت: اقتصاد و تولید حرف اول را در دنیا میزند و میزان قدرت دولتها و کشورها بر اساس اقتصاد و تولید آنها بوده و آنهایی که توان تولید و اقتصاد بالایی دارند در جهان قدرتمند محسوب می شوند.

وی توان کشور ایران را از نظر وجود منابع مختلف بالا دانسته و خاطر نشان کرد: با وجود منابع قدرت از جمله نفت،گاز ،مواد معدنی و ... میتوانیم نقش مهمی را در منطقه و حتی در دنیا ایفا کنیم.

معاون فرماندار رامیان در شرایط کنونی اقتصاد مقاومتی را یک راهبرد اساسی و مهم برای کشور بیان نموده و افزود: با تکیه بر سیاستها و راهبردهای اقتصاد مقاومتی میتوان مستقل و خودکفا بوده و به هیچ کشوری وابسته نباشیم.

وی در ادامه سوء مدیریت در گذشته ،بی برنامگی و روزمرگی شدن کارها را ازجمله عوامل تشدید کننده بیکاری دانست.

دنکوب معاون تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان نیز در این جلسه به بیان برخی از سیاستها و برنامه های صندوق کارآفرینی امید پرداخت.وی با اشاره به پتانسیلهای بسیار خوبی که در شهرستان رامیان وجود دارد گفت: ابریشم بافی گیاهان داروئی،کشت زعفران،کشت توت فرنگی ،تولید نهال و گردشگری از جمله پتانسیلهای بسیار خوب شهرستان رامیان بوده و صندوق کارآفرینی امید در جهت رشد این صنایع و ایجاد مشاغل خانگی آمادگی همکاری لازم و پرداخت تسهیلات مورد نیاز را دارد.

دنکوب یکی از استراتژیهای  صندوق کارآفرینی امید را ایجاد زنجیره تولید بخصوص در روستاها دانسته و خواستار همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها شناسایی و معرفی مجریان توانمند در جهت توسعه روستاها شد.

حمایت از روستاها و مناطق محروم،حمایت از موسسات خیریه و اشتغال زا،حمایت از مشاغل خانگی،راه اندازی بازارچه های محلی و توجه به صنایع دستی و غذایی بومی و محلی،حمایت از طرحهای زودبازده از جمله سیاستهای صندوق کارآفرینی امید بوده که دنکوب در ادامه به آنها اشاره و خواستار همکاری دستگاههای متولی امر اشتغال در شهرستان با این صندوق شد.

در ادامه جلسه هریک از اعضاء به بیان برنامه ها و راهکارهای پیشنهادی خود در خصوص حل معضل بیکاری در شهرستان پرداختند.

تشکیل کارگروه اشتغال شهرستان رامیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 880
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1087

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 778
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:1917
بازدید سال:5888
بازدید کل:1324836