عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارسال 50 مقاله به نخستین همایش تخصصی توسعه شهرستان بر پایه ایده های جوانان


ارسال 50 مقاله به نخستین همایش تخصصی توسعه شهرستان بر پایه ایده های جوانان

رجبلو مشاور جوان فرماندار رامیان از ارسال 50 مقاله به دبیرخانه نخستین همایش تخصصی توسعه شهرستان بر پایه ایده های جوانان خبر داد و  گفت : این همایش با استقبال کم نظیر جوانان شهرستان همراه بوده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان علی رجبلو مشاور جوان فرماندار با بیان اینکه برای تحقق توسعه پایدار شهرستان چاره ای جز استفاده حداکثری از فرصت ها در برابر منابع محدود نداریم، گفت: نخستین همایش تخصصی توسعه شهرستان بر پایه ایده های جوانان، ساعت 10 صبح شنبه، اول خرداد سال جاری در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می شود.

رجبلو با بیان اینکه اطلاع رسانی از طریق کانال های شبکه های مجازی و وبسایت های محلی انجام شده است، افزود: مقدمات و تدارکات لازم در خصوص برگزاری نخستین همایش توسعه شهرستان که در نوع خود بی نظیر بوده و استفاده از داوران مجرب فراهم شده است.

وی بیان کرد: این همایش بدون کمک بخشهای دولتی و با استفاده از ظرفیت جوانان شهرستان و مشارکت فعال کمیته روستایی همایش در رشته های مختلف و در مقاطع مختلف با حضور بانوان و آقایان برگزار می شود.

مشاور جوان فرماندار رامیان از ابراز تمایل همشهری های مقیم شهرها و استانهای دیگر بویژه تهران و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خبر داد.

وی عنوان کرد: با توجه به افزایش نرخ بیکاری، پرورش جوانان جویای کار فقط و فقط با کسب دانش و مهارتی که منجر به کارآفرینی شود ممکن و میسر خواهد بود که این امر یک عامل پیش برنده و راهبردی در توسعه و پیشرفت کشور محسوب می شود.

رجبلو تصریح کرد: بنا نیست تک تک جوانان کارآفرین شوند؛ بلکه بایستی فرصت ها، توانمندی ها و ظرفیت ها معرفی شوند و پس از آن استمرار پیگیری خود جوانان موجب حصول نتیجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فرماندارهای تعدادی از شهرستان های استان، تعدادی از مدیران کل و مشاوران جوان فرمانداری ها هم از میهمانان همایش خواهند بود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 801
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1015

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 176
بازدید ماه:4550
بازدید سال:8521
بازدید کل:1327469