عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اعلام فراخوان مقاله نخستین همایش تخصصی


اعلام فراخوان مقاله نخستین همایش تخصصی

اعلام فراخوان مقاله نخستین همایش تخصصی

مشاور جوان فرماندار شهرستان رامیان از اعلام فراخوان مقاله نخستین همایش تخصصی توسعه شهرستان رامیان بر پایه ایده های جوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان: رجبلو  مشاور جوان فرماندار شهرستان رامیان با  بیان اینکه برای تحقق توسعه پایدار شهرستان چاره ای جز استفاده حداکثری از فرصت ها در برابر منابع محدود نداریم، گفت: همایش تخصصی توسعه شهرستان بر پایه ایده های جوانان در اول خرداد سال جاری در این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: جوانان صاحب نظر اداری، فعالان جوان غیر دولتی و جوانان دانشگاهی می توانند طرح ها و برنامه های خود را بر اساس اسناد بالادستی و مرتبط با توسعه شهرستان و بر اساس محور های کاری در کمیته ها و کارگروه های طراحی شده مطرح و پیگیری نمایند.

رجبلو افزود: بسترهای لازم برای برگزاری هرچه بهتر این همایش فراهم شده و همچنین کارگروه های تخصصی و داوری مقالات با بهره گیری از اساتید مجرب و هیات علمی دانشگاه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه این همایش تاکیدی موکد بر هدایت توانمندی جوانان شهرستان و لزوم باور بیش از پیش آنان است، بیان کرد: در این همایش، با تکیه بر آمارها، قابلیت ها، فرصت ها و توانمندی ها، پنج محور اصلی بررسی و راهکارهای عملیاتی و اجرایی مناسب اجرایی ارایه خواهد شد.

مشاور جوان فرماندار شهرستان رامیان، توسعه نیروی انسانی، توسعه گردشگری، مدیریت و برنامه ریزی شهری و روستایی، کشاورزی و محیط زیست وصنعت، معدن و تجارت را محورهای این همایش ذکر کرد.

وی با بیان این مطلب که انسان محور توسعه است و سرمایه گذاری روی او، اساس تغییر و دستیابی به توسعه در ابعاد مختلف است، افزود: برنامه های توسعه ای، چه در بعد فرهنگ و چه اجتماعی، دیربازده و زمان بر بوده فلذا اثرات آن در گذر زمان بروز و ظهور پیدا میکند.

وی با اشاره به اینکه این همایش با شعار "جوان، امید و توسعه" آغاز بکار خواهد کرد، عنوان کرد: افزایش روحیه دغدغه مندی جوانان در مسیر توسعه و همگرایی بیشتر این قشر با مسئولین شهرستانی و اولویت بخشی به موضوع توسعه در بین نسل تاثیرگذار و پویای شهرستان، علی رغم اختلاف نظرها از اهداف اصلی این همایش است.

رجبلو گفت: باتوحه به اینکه توسعه استان در افق چشم انداز 1404 بر پایه توسعه در بخشهای کشاورزی، گردشگری، صنعت معدن و تجارت و امور فرهنگی و اجتماعی است، حوزه مشاوران جوان شهرستان در برش شهرستانی و باتوجه به ذایقه منطقه با اضافه کردن دو کمیته مدیریت و برنامه ریزی شهری و روستایی و کشاورزی و محیط زیست در این پنج محور اعلام شده ایده ها و راهکارهای عملیاتی و کیفی را احصا خواهد کرد.

وی در پایان از تمامی جوانان صاحب نظر، دلسوز و دغدغه مند شهرستان دعوت کرد با ویژه بینی و موشکافی دقیق محورهای پنج گانه همایش، گامی بلند در راستای تحقق توسعه ی پایدار در تمامی ابعاد در شهرستان بردارند.

مشاور جوان فرماندار رامیان تصریح کرد: مهلت ارسال مقالات تا 20 اردیبهشت 95 خواهد بود و در روز برگزاری همایش که با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد از برگزیدگان با لوح تقدیر، تندیس و جوایز ویژه تقدیر خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی برای ارسال مقالات در پوستر زیر درج شده است.

شهرستان رامیان با داشتن جمعیتی بالغ بر 90هزار نفر و چهار شهر رامیان، خان ببین، دلند و تاتار علیا در شرق استان گلستان قرار دارد.

اعلام فراخوان مقاله نخستین همایش تخصصی


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 689
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 973

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 126
بازدید ماه:6737
بازدید سال:10708
بازدید کل:1329656