عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان


تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان

تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان

 

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان به مناسبت آغاز هفته مبارزه بامواد مخدر به ریاست استیری فرماندار شهرستان رامیان برگزار گردید .

 

استیری فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان مبارزه با مواد مخدر و شهدای هفت تیرماه بخصوص شهید آیت الله بهشتی و یارانش گفت : اعتیاد به مواد مخدر امروز بعنوان یک آسیب اجتماعی فراگیر در جامعه می باشد که عواقب این پدیده شوم دامن گیر تمام افراد جامعه می باشد . تغییر در نوع مواد و مصرف آن باعث شده است تا شرایط برای انحراف جوانان نسبت به قبل راحتر باشد و تأثیر آن را بر خانواده ها و کل جامعه بیشتر از قبل است .

 

امروز آموزش بعنوان یکی از ابزار مناسب در مقابله با این پدیده شوم می باشد . آموزش از پایه های پایین برای جوانان و نوجوانان و همچنین خانواده ها می تواند کمک شایانی در آگاه سازی خانواده ها داشته باشد .

 

فرماندار رامیان در ادامه افزود : اگر چه شاید ریشه کنی این بلیه خانمانسوز در کشور سخت باشد اما باید تمام سعی و تلاش خودمان را در جهت عاری کردن جامعه اطرفمان از این آسیب بکار گیریم .

وی در ادامه افزود : سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر را که 26 ژوئن مصادف با 5 تیرماه است و ایام اول تیرماه تا دهم تیر که بعنوان دهه مبارزه با مواد مخدر پیش بینی شده است فرصتی مغتنم برای ارائه برنامه هایی متناسب با مأموریت دستگاه ها به لحاظ فرهنگی ، اجتماعی ، حمایتی ، درمانی و مقابله ای است تا حداقل در جلوگیری از اعتیاد افراد جامعه گام برداریم .

 

فرماندار همچنین از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بخاطر برنامه های پیش بینی شده برای این ایام که بالغ بر 85 برنامه می باشد تقدیر و تشکر نمود.

 

وی در پایان از همه مسئولین و مردم شهرستان دعوت نمود تا در برنامه های عمومی در نظر گرفته شده برای این ایام از جمله همایش پیاده روی خانوادگی که در تاریخ 7 / 4 / 1401 رأس ساعت 6:30 صبح از محل گلزار شهدای گمنام شهر رامیان تا باغ تاشته برگزار می گردد شرکت نمایند .

تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 174
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4018

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 541
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:1680
بازدید سال:5651
بازدید کل:1324599