عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان


برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان

 برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان
به گزارش روابط فرمانداری شهرستان جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان  به ریاست فرماندار و با حضور کلیه اعضاء در محل سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری  برگزار گردید.

صادقلو دراین جلسه بیان داشتند ؛ یکی از آسیب های اجتماعی جامعه امروز ما که علاوه بر درگیری روحی، جسمی و  روانی برای فرد کل جامعه و خانواده را درگیر می‌کند مواد مخدر است.
اثرات سوء و مخرب مصرف مواد سالیان سال بر پیکره خانواده و جامعه خواهد ماند . رسالت اصلی ما در شورای فرعی شهرستان برنامه ریزی دقیق و مدون جهت مبارزه با گسترش عرضه مواد و کاهش آسیب ها و حمایت از بهبود یافتگان می باشد‌. که قطعا در این راه اقدامات شایسته و بایسته توسط نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است.

استفاده از ظرفیت مردم و سمن ها بعنوان حلقه ارتباطی جامعه و متولیان امر مبارزه، مسئله بسیار مهمی است که نباید از آن غافل بود.
امروزه دیگر نمی توان این آسیب اجتماعی را منحصر به طبقه سنی خاصی دانست هر گروه سنی در جامعه می‌تواند در دام این بلا گرفتار گردد. در خصوص حفاظت از نسل جوان بعنوان آینده سازان جامعه باید آموزش و ارتقاء سطح فرهنگ و دانایی در دستور کار قرار گیرد.

شناسایی نقاط آسیب پذیر و بالتبع  تهیه و تدوین برنامه اجرایی متناسب با شرایط محیطی شهری و روستایی با هدف کاهش عرضه و تقاضا مواد مخدر باید مطمع نظر قرار گیرد.
مدرسه و دانشگاه کانون توجه عرضه کنندگان مواد می باشد.
در همین راستا برگزاری کارگاه آموزشی ، نمایشگاه و همایش در روشنگری نسل جوان بسیار مفید خواهد بود.
انتظار است روسای کمیته ها با برگزاری جلسات مستمر و رصد فضای جامعه و ارائه برنامه کاربردی در راه مبازره با مواد مخدر گام های مثبتی بردارند تا به زودی شاهد ریشه کنی این پدیده شوم در جامعه باشیم.
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 180
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3623

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:1319
بازدید سال:5290
بازدید کل:1324238