عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان برگزار شد.


آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان برگزار شد.

آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان برگزار شد.

 
 آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان، با حضور حجت الاسلام ابراهیمی فر امام جمعه، صادقلو فرماندار و معاونان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رامیان در دفتر این مدیریت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان، در این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی فر امام جمعه رامیان ضمن اشاره به جایگاه والای معلم اظهار داشت: تعامل و مشارکت والدین و نهادهای اجتماعی بزرگترین سرمایه های موجود در آموزش و پرورش است که باید به خوبی از آن استفاده شود.
جواد صادقلو فرماندار شهرستان نیز یه جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: جامعه ی توسعه یافته و متعالی را انسانهای توسعه یافته می سازند و تربیت چنین انسانهایی در آموزش و پرورش صورت می گیرد.
فرماندار با اشاره به اهمیت برنامه محوری مدیران در نظام آموزشی ادامه داد: مدیران امروزه باید فارغ از شعار و تفکرات حاشیه ای با تدوین برنامه مدون به فکر خدمت به مردم شریف کشورمان باشند.
این مقام مسئول با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: رسالت آموزش و پرورش رسالت بسیار خطیری است که باید با تلاش و همراهی و همدلی به اهداف سند تحول بنیادین دست یافت.
در ادامه کاغذلو مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان ضمن اشاره به برنامه محور بودن خود افزود: اولویت کاری من عملیاتی کردن حرمت و کرامت انسانی و کیفیت بخشی به برنامه ها و استفاده از تمام ظرفیتها جهت حصول به نتایج مطلوب است.
وی ادامه داد: عدالت محوری، پاکدستی، پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در کنار نظم و انضباط اداری، نظارت و پایش برنامه ها و استفاده از نخبگان از برنامه های مهم در دوره جدید مدیریت خواهد بود.
در پایان این مراسم، طی حکمی از سوی احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، حسن کاغذلو از فرهنگیان باسابقه شهرستان به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان رامیان معرفی شد.
 

آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان برگزار شد.

آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان برگزار شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 265
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3468

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 540
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:1679
بازدید سال:5650
بازدید کل:1324598