عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ می توان بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی را مرتفع نمود

فرماندار رامیان:

با سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ می توان بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی را مرتفع نمود

با سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ می توان بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی را مرتفع نمود

مهندس صادقلو فرماندار رامیان در جلسه هم اندیشی تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان که با حضور مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان گلستان ،بخشدار مرکزی ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، دهیاران و مسئولین کانونهای مساجد شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید حوزه فرهنگ و هنر را حوزه ای مهم ارزیابی نموده و گفت: با سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ می توان بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی را مرتفع نمود .

فرماندار رامیان در این نشست ضمن تبریک موفقیت بزرگ تیم مذاکره کننده هسته ای  و توافق به وجود آمده خاطر نشان کرد: این توافق بر پایه رعایت خطوط قرمز نظام و تحت زعامت و مدیریت مقام معظم رهبری( مدظله العالی) بوجود آمده و این توافق به عنوان برگ زرینی در تاریخ معاصر ایران ثبت خواهد شد و مرهون خون شهدا و ایستادگی مردم ،  مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  و چانه زنی بالای تیم مذاکره کننده هسته ای که تمام بضاعت دیپلماسی کشور در این تیم جمع شده بود می باشد.

صادقلو در ادامه افزود: با توجه به نام امسال که سال همدلی و همزبانی است این همدلی و همزبانی بین مسئولین نظام و مردم شکل گرفته و این مذاکرات آغاز راه بوده و بعد از بررسی و تصویب به مرحله اجرایی خواهد رسید و امیدواریم شاهد نتیجه مثبت آن در ارتقاء سطح زندگی مردم از نظر معیشت،رفاه و اشتغال باشیم.

فرماندار رامیان  در ادامه حوزه فرهنگ و هنر را حوزه ای بسیار مهم ارزیابی نموده و تصریح کرد: با توجه به اینکه فرهنگ مستهجن غرب ،فرهنگ این مرزو بوم را آماج حمله های خود قرار داده باید نگاه ما به حوزه فرهنگ نگاه کلان باشد و با سرمایه گذاری در این حوزه بتوانیم بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی را مرتفع نماییم.

صادقلو یکی از ظرفیتهای حوزه فرهنگ را مساجد دانسته و گفت: مساجد یکی از ظرفیتهای عظیم حوزه فرهنگ بوده که تاثیر گذاری آن را در حوزه فرهنگ در حوادث قبل و بعد از انقلاب شاهد بوده ایم و مساجد به عنوان پاتکی در مقابل هجمه های دشمن در جنگ نرم عمل می نمایند.

فرماندار رامیان در ادامه به تشکیل کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان تاکید نموده و افزود: امید است بتوانیم به تعداد مساجد شهرستان کانون تاسیس نموده و از طریق این کانونها بسیاری از امورات فرهنگی و هنری در سطح شهرستان مدیریت شود.

بیکی مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان نیز در این جلسه آمادگی کامل خود را برای تاسیس کانون در مساجد شهرستان اعلام نموده و افزود: بحث فرهنگ یک مساله محسوس در جامعه بوده و افراد در بستر فرهنگی رشد و نمو نموده و این فرهنگ را باید جهت داد و بسیاری از افراد آینده ساز جامعه را می توان از طریق رشد فرهنگ در جامعه پرورش داد.

شایان ذکر است درخواست امام جماعت و هیئت امنای مساجد ،همرا با مهر و امضاء مبنی بر تاسیس کانون فرهنگی هنری و دریافت و تکمیل کاربرگ های تاسیس کانون از دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یا اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان از جمله شرایط تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد است.

با سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ می توان بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی را مرتفع نمود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1067
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 619

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 176
بازدید ماه:4555
بازدید سال:8526
بازدید کل:1327474