عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل انجمن خیرین سلامت شهرستان رامیان


تشکیل انجمن خیرین سلامت شهرستان رامیان

تشکیل انجمن خیرین سلامت شهرستان رامیان

جلسه انجمن خیرین سلامت شهرستان رامیان با حضور مهندس صادقلو فرماندار ،حجه الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان، لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان،بزرگمهر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان ، و جمعی از خیرین شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار رامیان ضمن تبریک پیش رو داشتن عید بزرگ مبعث گفت: انشاا... بتوانیم از برکات و فیوضات این ماه عزیز بهره کافی را برده و سیره و روش پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص)  را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

مهندس صادقلو ضمن اشاره به شعار امسال به نام ملت و دولت،همدلی و همزبانی خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل جلسه مفاهمه مشترک و تشریک مساعی در خصوص حل مشکلات حوزه سلامت شهرستان بوده و با وجود همه تلاشهایی که تا کنون در این خصوص  در سطح کشور صورت گرفته ولی متاسفانه شهرستان رامیان با وجود وسعت و داشتن 4 شهر و 67 روستا که دارای پراکندگی جمعیتی بوده در حوزه سلامت دارای مشکلات عدیده ای می باشد.

فرماندار رامیان در ادامه به تشکیل انجمن خیرین سلامت در شهرستان اشاره و افزود:امید است با تشکیل این انجمن بتوانیم مشکلات حوزه درمان شهرستان رامرتفع نموده و مرکز جامع سلامت را در مرکز شهرستان و شهر دلند تاسیس و مرکز شهر تاتارعلیا را ارتقاء داده و مشکلات بیمارستان خان به بین را برطرف نمائیم.

لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان نیز در این جلسه در خصوص چارچوب و اصول انجمن خیرین سلامت  و نحوه شکل گیری و فعالیت مطالبی را ایراد نمود.

در این جلسه آقایان محمد رضا بای به عنوان رئیس،حسین لاری کمان به عنوان نائب رئیس،شعبانعلی مسعودی به عنوان خزانه دار و محمد قاسم یازرلو به عنوان مدیر اجرایی انجمن خیرین سلامت شهرستان رامیان انتخاب شدند.

تشکیل انجمن خیرین سلامت شهرستان رامیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1168
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 527

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 925
بازدید ماه:2066
بازدید سال:6037
بازدید کل:1324985