عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » علی جوان حاذق خواه؛ موفقیت‌های حماس در عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی خط پایانی بر توسعه‌طلبی صهیونیستی رو به زوال است.


علی جوان حاذق خواه؛ موفقیت‌های حماس در عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی خط پایانی بر توسعه‌طلبی صهیونیستی رو به زوال است.

علی جوان حاذق خواه؛ موفقیت‌های حماس در عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی خط پایانی بر توسعه‌طلبی صهیونیستی  رو به زوال است.

علی جوان حاذق خواه سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان پیش از خطبه های نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از عملیات طوفان الاقصی در مصلی سخنرانی نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان، سرپرست فرمانداری رامیان در جمع نمازگزاران شهر رامیان اظهار داشت: جریان مقاومت با یک عملیات ترکیبیِ گسترده و فراگیر علیه اشغالگران صهیونیست که در حوزه‌های سایبری، عملیات زمینی و عملیات موشکی صورت گرفته، جدای از اینکه هماهنگی قابل توجه خود را به رخ صهیونیست‌ها کشید، بار دیگر جلوه‌ای عینی از تقویت دستِ قدرت خود در برابر صهیونیست‌ها را به نمایش گذاشت و این پیام را به جهانیان رساند که معادله‌ موازنه‌ قدرت در قالب منازعات جریان مقاومت با رژیم اشغالگر قدس، تا حد زیادی تغییر کرده و به فرموده‌ مقام معظم رهبری دوران بزن در رویِ صهیونیست‌ها به پایان رسیده است.

وی عملیات «طوفان الاقصی» و زمین گیر شدن اسرائیل را نشانه عزت مسلمانان و در عین حال اضمحلال تدریجی قدرت‌های پوشالی دانست و گفت: موفقیت‌های حماس در این عملیات غرور آفرین خط پایانی بر توسعه‌طلبی صهیونیستی  رو به زوال است. مردم غیور فلسطینی امروز متحدتر از هر زمان دیگری برای آزادی قدس شریف و برچیدن سرطان صهیونیستی از پهنه‌ گیتی در میدان حاضرند.

جوان در پایان افزود: اینجانب نیز فتح الفتوح مبارزان فلسطینی را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال پیروزی تمامی مظلومان جهان بر مستکبران و جنایتکاران مسئلت می نمایم.

علی جوان حاذق خواه؛ موفقیت‌های حماس در عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی خط پایانی بر توسعه‌طلبی صهیونیستی  رو به زوال است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 83
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4887

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 126
بازدید ماه:6732
بازدید سال:10703
بازدید کل:1329651