عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مطالعه از ابزارهای سنجش توسعه یافتگی هر جامعه ایست


مطالعه از ابزارهای سنجش توسعه یافتگی هر جامعه ایست

 مطالعه از ابزارهای سنجش توسعه یافتگی هر جامعه ایست
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان ،صادقلو فرماندار  در مراسم تجلیل از نویسندگان و مؤلفین شهرستان مطالعه را یکی از ابزارهای سنجش توسعه یافتگی جوامع دانسته و خاطر نشان کرد: فرزندان ما آنچه را که ما انجام می‌دهیم الگو برداری می‌کنند و ما باید با رواج مطالعه و اهمیت دادن به کتاب ، نسلی کتاب دوست را تربیت نمائیم.
 
 
فرماندار در ادامه با اشاره به اینکه با مطالعه کتاب از تجربیات و سرگذشت افراد مطلع می‌شویم افزود: با مطالعه می‌توان نتیجه تجربه دیگران را به راحتی و با کمترین هزینه به دست آورد و حتی در بسیاری مواقع از برخی آسیب‌های اجتماعی جلوگیری نمود و با مراجعه به برخی کتاب‌های مرجع علمی  از دستاوردهای علمی دیگران درمسیر توسعه گام برداشت.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سپس از کسب رتبه اول انجمن کتابخانه های شهرستان در سطح استان خبر داد و  تصریح نمود: این موفقیت خاصل تلاش همه اعضای انجمن بویژه رییس وکارکنان کتابخانه های عمومی شهرستان است.

درادامه بیان داشت؛ در شهرستان تلاش نموده ایم با امکانات موجود زمینه سخت افزاری توسعه فرهنگ‌کتابخوانی را ایجاد نموده و دارا بودن بیشترین تعداد کتابخانه های عمومی در استان نشان از اهمیت این موضوع دارد.

حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی فرد امام جمعه رامیان نیز در این مراسم کتاب و نویسندگی کتبی که مکتب و الگوهای دینی را معرفی می نمایند را دارای جایگاه ویژه ای در آموزه های دینی دانسته و افزود: با مطالعه سیره و  روش ائمه معصومین (ع) می‌توانیم به جایگاه و اهمیت مطالعه و کتاب در نزد آنها پی ببریم.

شایان ذکر است در این مراسم از کتاب لیلای من باموضوع مدافعان حرم  به نویسندگی خانم حکیمه احمدی از نویسندگان جوان شهرستان رونمایی گردید و از  ۱۵ نویسنده شهرستان در موضوعات دفاع مقدس، مسائل اجتماعی، تاریخ و شعر تقدیر بعمل آمد.
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 134
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3656

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 274
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:4960
بازدید سال:8931
بازدید کل:1327879