عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه کارگروه اجتماعی ،فرهنگی، سلامت، زنان وخانواده


برگزاری جلسه کارگروه اجتماعی ،فرهنگی، سلامت، زنان وخانواده

 برگزاری جلسه کارگروه اجتماعی ،فرهنگی، سلامت، زنان وخانواده
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان  رامیان جلسه کارگروه اجتماعی،فرهنگی،سلامت، زنان وخانواده با حضور کلیه اعضا و مدیر کل دفتر زنان وخانواده استانداری در محل سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری برگزار گردید.

صادقلو فرماندار دراین جلسه اظهار داشت: عدم توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی اضمحلال نظام اجتماعی جامعه را در پی خواهد داشت.

 موضوع رسیدگی به آسیب های اجتماعی آنقدر مهم و حائز اهمیت می باشد که در منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به رسیدگی و توجه به آن توسط مسئولین جامعه تاکید گردیده است و هدف از تشکیل این کارگروه نیز رسیدگی به موضوع مسائل و آسیب های اجتماعی می باشد.

فرماندار شهرستان در ادامه با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه نمی توان گفت که آسیب های اجتماعی صرفاً به دلیل مشکلات اقتصادی به وجود آمده بلکه در کنار تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم باید در حوزه ترویج و آموزش فرهنگ غنی اسلامی ایرانی نیز در جهت کاهش آسیبها همت گمارد.

رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان توجه به آموزش در جامعه را گام مهمی در جهت تحکیم بنیان خانواده دانسته و افزود: باید نشاط اجتماعی را در خانواده ها تقویت نموده و با رعایت موازین شرعی نشاط اجتماعی سالم را در خانواده ها ترویج و از افسردگی و منفعل بودن افراد جلوگیری کرد.

فرماندار  در خصوص اقتصاد خانواده و توجه به مسائل اقتصادی افراد خاطر نشان کرد:  در سیاستهای دولت سیزدهم ، نگاه به حوزه اقتصاد نگاه ویژه ای بوده و با تخصیص اعتبارات اشتغال به خصوص تقویت اقتصاد بانوان در حوزه های صنایع دستی، نوغانداری ، ایجاد گلخانه ، پروش قارچ و ...در کار گروه اشتغال شهرستان در جهت حل مسائل اقتصادی شهرستان و تقویت معیشت خانواده ها حرکت می نمائیم.
صادقلو در ادامه سلامت و امنیت غذایی شهرستان را مقوله ای بسیار مهم دانسته که جای هیچ گونه مسامحه نداشته و بر تشدید بازرسی ها و گشت های مشترک دستگاههای متولی تاکید کرد و افزود: در خصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی مقابله با ویروس کرونا گشتهای مشترک و بادید از صنوف با شدت ادامه یابد و بخشداران از طریق دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در خصوص انجام واکسیناسیون روستائیان اطلاع رسانی های لازم را بعمل آورند.

در این جلسه سرکار خانم جباری مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری نیز به موضوع اشتغال بانوان و نگاه ویژه به کار آفرینی بانوان را بسیار حائز اهمیت دانسته و افزود: حل مشکلات معیشتی خانواده ها قدم بزرگی در راستای حل آسیبهای اجتماعی نیز بوده و سلامت و دوام خانواده ها زنجیر وار به حل مشکلات اقتصادی خانواده ها مرتبط می باشد.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سپس سلامت بانوان شاغل دستگاههای اجرایی را مورد تاکید قرار داده و تصریح کرد: باید در جهت سلامت بانوان شاغل و افزایش تحرک و نشاط آنها برنامه ریزی و فرهنگ سازی نمود.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از فعالیتهای بانوی کارآفرین در روستای  میانکاله توسط اعضای کارگروه و مدیر کل دفتر زنان و خانواده بازدید به عمل آمد.
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 181
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3645

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 126
بازدید ماه:6731
بازدید سال:10702
بازدید کل:1329650