عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت روز پزشک و زادروز بوعلی سینا


پیام فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت روز پزشک و زادروز بوعلی سینا

 پیام فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت روز پزشک و زادروز بوعلی سینا
فرماندار رامیان با صدور پیامی فرارسیدن روز پزشک و زادروز بوعلی سینا را به جامعه پزشکی، ایثارگران و جهادگران عرصه سلامت تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

اول شهریورماه مصادف با زادروز حکیم حاذق و توانا بوعلی سینا به‌نام روز پزشک در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده است، این نامگذاری نشان‌ از اهمیت این حرفه در نظام اسلامی کشورمان دارد.

پزشکان همواره به‌علت تعهد بالا در نجات و حفظ جان انسان‌ها از قداست بسیار بالایی در بین مردم برخوردار هستند، این تعهد به خدمت در ایام شیوع ویروس کرونا به اوج خود رسید، به‌طور یقین این سپید جامگان در برهه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که همواره اولویت آن‌ها نجات جان انسان‌ها در هر شرایط و موقعیتی است.

تاریخ پرافتخار میهن اسلامی ایران همواره از وجود مفاخر علمی بزرگ از جمله ابوعلی‌سینا که طبیب و فیلسوفی حاذق بودند بهره‌مند شده است، این روزها نیز پزشکان سختی‌ها را به جان می‌خرند تا جانی دوباره به بیماران ببخشند و باید قدردان این ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها باشیم.
 
 
پزشکان و کادر بهداشت و درمان همانند سربازان دوران دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند و جان خود را برای حفظ سلامت مردم و جامعه به خطر انداخته و چه بسا در این راه شهدایی را نیز تقدیم کردند.
 
در این ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع سلامت؛ "روز پزشک" را به خانواده فرهیخته پزشکان و خانواده بهداشت و درمان شهرستان تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را خواهانم.

جواد صادقلو
فرماندار رامیان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 122
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3559

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 463
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:1602
بازدید سال:5573
بازدید کل:1324521