عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار رامیان به مناسبت عید سعید غدیرخم


پیام تبریک فرماندار رامیان به مناسبت عید سعید غدیرخم

 پیام تبریک فرماندار رامیان به مناسبت عید سعید غدیرخم
به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامیان؛ متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

غدیر، تنها یک نام و مختص به یک روز نیست، بلکه عهد و میثاق و جریانی مقدس است که انسانیت را معنا داده و مسیر دستیابی به کمال و بهره گیری از اندیشه های راستین و امیدواری خدایی را برای روح انسان به ارمغان می آورد و با تشکیل چشمه ای جوشان از تداوم رسالت، بستری مناسب برای توفیق و کامروایی رهروان دین مبین اسلام در محور ولایت مداری را فراهم می کند.

عید غدیر، ثمره نبوت پیامبر گرامی اسلام(ص) و برگرفته از وحی و فرمان الهی است که خلقت را معنایی دوباره می بخشد و نقطه تکوین شجره طیبه امامت است که امتدادش تا پایان عالم هستی ادامه داشته و نوای حقانیتش، تا ابد در پهنای دنیا و دل های مسلمانان طنین انداز خواهد بود.

بدون شک، توجه کردن به نشانی غدیر، تعقل در معانی این واقعه ارزشمند و شکرگزاری شایسته آن، اکمال دین و سعادت بشریت را به همراه داشته و میتواند انسان را با دور نگاه داشتن از نفاق و بداندیشی، از گمراهی و بی راهه نیز نجات بخشیده و او را در چشمه زلال امامت و ولایت قرار دهد.

خداوند را شاکریم که این روز را برای ما قرار داد زیرا هیچ سرمایه ای در زندگی بر مکتب مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و داشتن ولایت برتری نداشته و امیدواریم با تهذیب نفس و سنجش عیار انسانیت و درک صحیح این واقعه عظیم، در مسیر درست ایمان و عمل صالح حرکت نماییم.

اینجانب، فرا رسیدن عید بزرگ سعید غدیرخم، عید تداوم رسالت و تجدید بیعت دوباره مسلمانان، مومنین و دین مداران با نبی مکرم اسلام(ص) و جانشین ایشان حضرت علی(ع)؛ را به تمام مسلمانان و خداپرستان بویژه مردم متدین و ولایت مدار شهرستان رامیان تبریک و شاد باش عرض نموده و امیدوارم در تمامی ابعاد زندگی عدالت، آزادگی، وحدت و ولایتمداری را سر لوحه امور قرار دهیم.

جواد صادقلو
فرماندار شهرستان رامیان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 293
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3535

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 141
بازدید دیروز: 126
بازدید ماه:6777
بازدید سال:10748
بازدید کل:1329696