عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » در خدمت رسانی به مردم سعی کنید از یکدیگر سبقت بگیرید


در خدمت رسانی به مردم سعی کنید از یکدیگر سبقت بگیرید

 

در خدمت رسانی به مردم سعی کنید از یکدیگر سبقت بگیرید

 

 

فرماندارشهرستان رامیان در شورای اداری این شهرستان گفت : انتظاری که از شما مسئولین داریم این است که رعایت حال مردم را بکنید چرا که مردم گرفتاری دارند مردم دچار هزار ویک مشکل هستند انتظار ما این است که با سعه صدر ومتانت وحوصله جواب مردم را بدهید ودر خدمت رسانی به مردم سعی کنید از یکدیگر سبقت بگیرید وبا یکدیگر در این امور رقابت کنید . 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان ؛ جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در روز پنجشنبه 97/4/28 با حضور فرماندار شهرستان رامیان ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ، مدیرکل فنی وحرفه ای استان ومسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات فرماندار برگزار گردید . درابتدا جلسه اعضای شورای اداری بمناسبت در گذشت ریس ثبت احوال رامیان برای شادی روحش با قرائت فاتحه از خداوند منان طلب مغفرت کردند . سپس حجت السلام والمسلمین ولی نژاد مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی استان ضمن عرض سلام وخسته نباشید گزارشی از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در استان و شهرستان رامیان دادند وبه مناسبت دهه کرامت گفتند برنامه های دهه کرامت باید در راستای افزایش معرفت وبینش مردم نسبت به مقام ولایت  باشد .وهمچنین بیان داشتند مشکلات امروز جامعه به دلیل عدم توجه به فرهنگ دینی وقرآنی است وعدم توجه به این فرهنگ چالش های اقتصادی ، اجتماعی وفرهنگی ایجاد کرده است .

در این جلسه مهندس حسینی طلب مدیرکل فنی وحرفه ای استان گفت : فنی وحرفه ای بازوی توانمند برای ایجاد اشتغال است . راه حل مشکل بیکاری وایجاد اشتغال آموزش های مهارتی است ایشان همچنین نداشتن مکان جهت استقرار کارگاه های آموزشی ودستگاه های آموزشی مشکل فنی در این شهرستان دانستند واز فرماندار درخواست مکانی برای این اداره در شهرستان رامیان کردند .

در ادامه محمود سالاری فرماندار رامیان ضمن خوش آمد گویی بیان داشتند انتظاری که از شما مسئولین داریم این است که رعایت حال مردم را بکنید چرا که مردم گرفتاری دارند مردم دچار هزار ویک مشکل هستند انتظار ما این است که با سعه صدر ومتانت وحوصله جواب مردم را بدهید ودر خدمت رسانی به مردم سعی کنید از یکدیگر سبقت بگیرید وبا یکدیگر در این امور رقابت کنید . مدیران شهرستان باید در امورات جاری پیگیر مطالبات خود باشند ودر مطالبه گری از مرکز استان کوتاهی نکنند .

در خدمت رسانی به مردم سعی کنید از یکدیگر سبقت بگیرید

 

در خدمت رسانی به مردم سعی کنید از یکدیگر سبقت بگیرید

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 283
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2129

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 145
بازدید دیروز: 375
بازدید ماه:2584
بازدید سال:6555
بازدید کل:1325503