عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه گروه های کاری کاهش آسیبهای اجتماعی و آموزش


جلسه گروه های کاری کاهش آسیبهای اجتماعی و آموزش

جلسه گروه های کاری کاهش آسیبهای اجتماعی و آموزش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه گروه های کاری کاهش آسیب های اجتماعی و آموزش کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان به ریاست مهندس سالاری فرماندار و با حضور تعدادی از روسای ادارات شهرستان در محل دفتر کار ایشان تشکیل شد.

مهندس سالاری فرماندار ضمن تبریک روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس بیان داشتند: خانواده مهمترین نهاد اجتماعی بوده که در دین مبین اسلام نیز بسیار بر تشکیل و تقویت آن تاکید شده و اولین نهاد اجتماعی بوده که در تربیت و آینده افراد بسیار تاثیر گذار است.

ایشان با اشاره به شرایط جامعه کنونی خاطر نشان کرد: متاسفانه زندگی ماشینی ،فضای سایبری ،تنوع الگوهای زیستی و تغییر ساختار خانواده ، نهاد مقدس خانواده را با چالشهای بسیاری روبرو ساخته و سبب بروز آسیبهای اجتماعی متعدد از جمله طلاق ،اعتیاد و ... شده و یکی از مسایل پیش روی جامعه در شرایط کنونی مشکلات زنان سرپرست خانوار است که این مشکلات در مناطق آسیب خیز و حاشیه شهرها نمود بیشتری دارد .

مهندس سالاری در ادامه هدف از تشکیل جلسه را ایجاد هماهنگی بین دستگاههای شهرستان جهت اجرای بهتر تفاهم نامه وزارت کشور و سازمان فنی و حرفه ای دانسته و به همکاری کلیه دستگاههای ذیربط و دهیاران و شوراهای روستاهایی که محل اجرای طرح می باشند تاکید نمود.

وی در در ادامه خاطر نشان کرد : آموزش و توانمدسازی بانوان سرپرست خانوار گامی مهم در کاهش آسیب های اجتماعی است . و می بایست از ظرفیت ایجاد شده به نحو مطلوب استفاده نمود .

دقت در انتخاب زنان سرپرست خانوار برای گذراندن آموزش های لازم ، تلاش در جهت ورود این بانوان به فضای کسب و کار پس از طی دوره های مهارتی ، تسهیل جهت حضور بانوان سرپرست خانوار در دوره های مهارتی و ... از جمله مواردی بود که مور تأکید فرماندار قرار گرفت.

شایان ذکر است سی نفر از بانوان سرپرست خانوار در روستاهای قره قاچ ، رضاآباد و حسین آباد سیستانیها به ترتیب در رشته های آرایشگری زنانه ، نازک دوزی و پرستاری از سالمند 250 ساعت آموزش فنی و حرفه ای را خواهند گذراند .

جلسه گروه های کاری کاهش آسیبهای اجتماعی و آموزش

 

جلسه گروه های کاری کاهش آسیبهای اجتماعی و آموزش

 

 


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 373
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1820

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 126
بازدید دیروز: 281
بازدید ماه:6636
بازدید سال:10607
بازدید کل:1329555