عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان رامیان انجام شد


مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان رامیان انجام شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان رامیان انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان ، مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان با حضورطهماسبی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان،منتظری مشاور و مدیرکل حراست استانداری،بیاتی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، یازرلو مدیرکل روابط عمومی، حسام مدیرکل دفتر فنی ، حسینی فرمدیر کل سیاسی و انتخابات ، حمیدرضا چوبداری معاون مدیرکل سیاسی ، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه درمحل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهندس صادقلو فرماندارسابق رامیان ضمن عرض خیرمقدم بیان داشتند: سربازکوچک ولایت بودم وامیدوارم در نگاه مردم خوب و شریف شهرستان به عنوان یک خدمتگذار با صداقت و وفادار به مردم تلقی بشوم که اگر این چنین باشد توفیقی بزرگ نصیب بنده حقیر شده است.

وی در ادامه به بیان مختصری از عملکرد دولت تدبیر و امید در چهارسال گذشته در شهرستان رامیان پرداخت و بیان داشتند: در حوزه سیاسی و اجتماعی با برگزاری 4 انتخابات مهم از جمله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری ، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که خوشبختانه همه آنها در فضایی سالم ، شفاف و بدور از هرگونه شبهه در سطح شهرستان برگزار گردید.

وی تصریح کرد:در حوزه های امنیتی ، اقتصادی و عمرانی که شاید بیشترین انرزی و وقت خود را صرف این حوزه ها نمودم و علت عقب ماندگی و محرومیت شدید شهرها و روستاهای شهرستان در تامین زیرساخت های آب ، برق ، گاز، اجرای طرح های هادی، اشتغال و صنعت باعث شد که در قالب برنامه توسعه شهرستان در سه محور گردشگری ، کشاورزی و صنعت با هدفگذاری 1404 حرکت کنیم.

در ادامه طهماسبی، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی در این مراسم اظهار داشت: تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی تضعیف انقلاب، ولایت فقیه و خون شهدا است ومردم ایران اسلامی همواره پشتیبان و دوست نظام اسلامی بوده‌اند و باید بدانیم که دستاوردهای همه دولتهای بعد از انقلاب مثبت و متعلق به انقلاب و مردم بوده است.

وی تصریح کرد: گلستان رنگین کمان اقوام ومذهب است و از تمامی ۳۱ استان کشور در این استان با برادری در کنار یکدیگر سکونت و زندگی مسالمت آمیز دارند و این از برکات نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه شاهد ناهنجاریهای اجتماعی زیادی در سطح جامعه هستیم و این مهم در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اصلا زیبنده نیست و مسئولین و متولیان امر باید در جهت کاهش ناهنجاریهای اجتماعی گام بردارند و به فکر اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان باشند.

در پایان مهندس محمود سالاری فرماندار جدید شهرستان رامیان با بیان اینکه 13.8 درصد بیکاری در شهرستان رامیان است، گفت: شهرستان رامیان دارای ظرفیت های خوبی است که می شود برای ایجاد اشتغال پایدار به فرصت تبدیل کرد.

وی اظهار کرد: با بررسی و مطالعه شهر رامیان و دلیل به انزوا رفتنش علیرغم قدمت تاریخی آن فقط مسئله اقتصادی بوده است و چون این شهر در مسیر زائران امام رضا (ع) قرار دارد باید از این ظرفیت استفاده کرد.

سالاری با بیان اینکه اقوام، مداهب، جنگلها، آبشارها ، ظرفیت و فرصت برای این شهرستان است، افزود: کشاورزی دیگر نمی تواند برای ما اقتصاد ایجاد کند و اشتغالزا باشد. و در ادامه تصریح کرد: من به استقبال سرمایه گذاران، جوانان، بانوان و افکار خوب خواهم رفت. و حتما از ظرفیت های موجود در شهرستان بهره خواهیم برد.

سالاری عنوان کرد: ما کاغذبازی و گم شدن سرمایه گذار در یک سیستم را نمی پذیریم، اول مجوز را صادر و بعد دنبال چالش های قانونی می رویم. وی در ادامه گفت: هرجا که قانون ابهام داشت یا سکوت کرد به نفع شهروندان و ارباب رجوع تفسیر شود و مبادا مدیری از سکوت قانون برای نه به مردم استفاده کند و سکوت به قانون یعنی آری به مردم و شهروند و ارباب رجوع است.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاشهای جواد صادقلو فرماندار سابق شهرستان رامیان تکریم و مهندس محمود سالاری طی حکمی از سوی سید مناف هاشمی استاندار گلستان به عنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب و معارفه شد.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان رامیان انجام شد

 

مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان رامیان انجام شد

 

مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان رامیان انجام شد

 

مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان رامیان انجام شد

 

مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان رامیان انجام شد

 


 


 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 576
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1762

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 771
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:1910
بازدید سال:5881
بازدید کل:1324829