عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دعوت فرماندار شهرستان رامیان از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان جهت حضور پرشور در راهپیمایی 22بهمن


دعوت فرماندار شهرستان رامیان از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان جهت حضور پرشور در راهپیمایی 22بهمن

دعوت فرماندار شهرستان رامیان از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان جهت حضور پرشور در راهپیمایی 22بهمن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان مهندس صادقلو فرماندار شهرستان 22 بهمن را یادآور رشادت ها ، ازخودگذشتگی ها و اتحاد  ملت شهید پرور ایران اسلامی دانست و از همه آحاد مردم جهت حضور پر شور و آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود.

فرماندار رامیان ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: این روزها  یادآور رشادت ها،فداکاری ها و شهادت طلبی ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری بوده که بدون وابستگی به شرق و غرب معادلات سیاسی استکبار جهانی را برهم ریخته و عصر تازه ای در تاریخ ایران اسلامی به وجود آوردند، انقلاب اسلامي  در  روز 22 بهمن سال 57 پيروز گرديد و از اين جهت پيروزي آن بيشتر به يك معجزه شبيه بود تا تحولي عادي. به جز امام‌خميني (ره) و توده‌‌هاي بيشماري كه خارج از تحليل‌هاي معمول، به گفته‌‌ها و وعده‌هاي امام باور قلبي داشتند، عموم تحليل‌گران سياسي و همه كساني كه در رخدادها و حوادث ايران دخيل بودند وقوع چنين پيروزي را، حتي تا روزهاي واپسين عمر رژيم شاه ناممكن مي‌دانستند.

ایشان در ادامه افزود: دهه فجر نقطه تعیین کننده ای در تاریخ ا یران اسلامی به شمار می رود و پیروزی انقلاب اسلامی معجزه ای الهی بوده  که با اتکا بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته  از معارف والای اسلام به وقوع پیوست . و روز 22 بهمن حادثه مهم و حيرت انگيزي براي جهانيان بود . اين حادثه بزرگ قرن ، از يك سو معادلات سياسي استكبار را در ادامه سياست سلطه و تقسيم استعماري جهان بر هم زد و از سوي ديگر ، يكي از استوارترين رژيمهاي وابسته را ريشه كن ساخت و تحولي سياسي ـ مردمي و عظيم به وجود آورد و بار ديگر دین اسلام را به عنوان قدرت تعيين كننده در جهان مطرح کرد.

مهندس صادقلو در ادامه افزود : اکنون که انقلاب پس از پشت سر گذاشتن همه دشواریها و مشکلات به دست ما رسیده باید در روز 22 بهمن که نقطه عطف مبارزات ملت ایران و سرچشمه بسیاری از قیام های معاصر می باشد بار دیگر با حضور در صحنه و شرکت در راهپیمایی اقتدار و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهیم چرا که پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب مردم همواره ثابت کرده اند که در صحنه های مختلف همیشه حاضر بوده و تمامی مکر و حیله دشمنان را نقش بر آب کرده اند و ما هر چه داریم از ثمره این انقلاب است.

راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در ساعت 10 صبح روز جمعه در شهرهای رامیان، خان به بین ،دلند و تاتارعلیا  و روستاهای زینب آباد ،توران فارس از توابع بخش مرکزی برگزار خواهد شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 666
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1356

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 102
بازدید ماه:5623
بازدید سال:9594
بازدید کل:1328542