عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان


برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان

برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان

همایش اسوه های صبر و ایثار ویژه بانوان شهرستان رامیان از سوی کمیته بانوان ستاد اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان در شهرستان رامیان در محل زینبیه رامیان برگزار گردید.

حجه الاسلام والمسلمین وحیدی در این همایش در ابتدا در خصوص نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به ایراد سخن پرداخته و گفت: اقتصاد مقاومتی از صدر اسلام تا کنون وجود داشته و این نوع اقتصاد،نمونه ای از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است.

وی در ادامه اقتصاد مقاومتی را مقوله مقدسی دانسته و خاطر نشان کرد : باید سیاستهای اقتصاد مقاومتی را در تمامی زوایای زندگی رعایت نموده  تا با رشد و شکوفایی حاصل از این نوع اقتصاد در مقابل دشمنان که سعی در تضعیف ما دارند ایستادگی نمائیم.

وحیدی در بخشی دیگر از سخنان خود شهدا را نمونه و الگوی مناسبی از صبر و ایستادگی بیان نموده و افزود: شهدا با صبر و مقاومت در برابر مشکلات ایستادگی نمودند و با دل کندن از تمامی مادیات و دلخوشیهای زندگی امنیت و آسایش را برا ما به یادگار گذاشتند.

وی با برشمردن انواع صبر در آموزه های دینی اسلام ، حضرت زینب کبری(س) را بهترین اسوه صبر معرفی و تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در کشور ما نیز در دوران 8 ساله دفاع مقدس در برابر تمامی مشکلات و مصیبتها صبوری کردند و عزیزان خود را با الگو پذیری از حضرت زینب (س) تقدیم این انقلاب نمودند و امروزه نیز زنان جامعه ما با سرمشق قرار دادن این الگوها در زندگی خود می توانند در زندگی فردی و اجتماعی خود در مقابل هر نوع سختی و مشکلی مقاومت نموده و باعث تحکیم و دوام زندگی خانوادگی خود شوند.

وی در ادامه با بیان برخی از خاطرات و زندگی نامه تعدادی از  شهدا به بیان نمونه های عینی از صبر و مقاومت در زندگی شهدا و مادران و همسران شهدا و ایثارگران پرداختند.

برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان

 

برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان

 

برگزاری همایش اسوه های صبر و ایثار در رامیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 758
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1028

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 197
بازدید دیروز: 126
بازدید ماه:6833
بازدید سال:10804
بازدید کل:1329752