عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان رامیان


تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان رامیان

تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان رامیان

 

قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان رامیان با موضوع برنامه ریزی هفته عفاف و حجاب تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان محل مانی فرماندار رامیان در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان با اشاره به وجه تسمیه نامگذاری ۲۱ تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب گفت: یکی از پلیدترین توطئه های دشمنان در زمان معاصر پدیده کشف حجاب در زمان رضاشاه بود که با هدف اسلام زدائی و جایگزینی ارزشهای لیبرالیستی در جامعه اتفاق افتاد و با مخالفت‌های بسیاری روبرو شد و باعث بروز حادثه کشتار متحصنین در مسجد گوهر شاد گردید.

وی در ادامه افزود: موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش دینی باید در تمامی ایام سال مورد توجه قرار بگیرد و هفته عفاف و حجاب فرصت مناسبی برای ترویج و تبیین عفاف و حجاب در جامعه است.

فرماندار رامیان سپس عفاف و حجاب را یکی از شاخص‌های مهم و تاثیرگذار در تحکیم بنیان خانواده دانسته و تصریح کرد: با توجه به شعار محوری امسال هفته عفاف و حجاب (پای خانواده ایستاده ایم ) باید از ظرفیت‌های مردمی و حضور خانواده ها در جهت اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه های این ایام بهره ببریم.

وی در ادامه گفت: دشمن در مبازره فرهنگی با نظام مقدس جمهوری بیکار ننشسته و ما هم نباید از این موضوع مهم غافل شویم و باید با تمام توان در راه حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب ایستادگی نمائیم.

شایان ذکر است بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی ،هنری ،ورزشی و ...از جمله اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده، دیدار با مادران معزز شهدا، تجلیل از بانوان محجبه وتولید محتوا و انتشار در فضای مجازیبه مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در شهرستان رامیان برگزار خواهد شد.

تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان رامیان

تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان رامیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 157
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4726

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 144
بازدید دیروز: 126
بازدید ماه:6780
بازدید سال:10751
بازدید کل:1329699