عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام تبریک فرماندار رامیان به مناسبت هفته ملی مهارت


پیام تبریک فرماندار رامیان به مناسبت هفته ملی مهارت

پیام تبریک فرماندار رامیان به مناسبت هفته ملی مهارت

 

مهدی استیری فرماندار شهرستان رامیان با صدور پیامی به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بر لزوم تقویت ساختارهای آموزشی شهرستان و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش های مختلف تأکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان متن پیام فرماندار به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت برای جوانان این مرز و بوم زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار توام با کار آفرینی، تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمند سازی منابع انسانی دارد و رسالت آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی اصلی آموزش مهارت های گوناگون در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش های مختلف صنعت ، خدمات و کشاورزی و ارتقای مهارت های حرفه ای شاغلین و فارغ التحصیلان دانشگاهی و کارجویان شهری و روستایی نقش بسزایی در توسعه پایدار شهرستان خواهدداشت .

۳۱تیر تا ششم مردادماه بعنوان هفته مهارت و روز ششم مرداد در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نام‌گذاری شده است.

امروزه مهارت­های فنی و آموزش و ترویج آنها می­ تواند در توسعه اقتصادی افزایش ظرفیت های تولید،کارآفرینی ، اشتغال زایی و پشتیبانی از پتانسیل های داخلی نقشی مهم ایفا کند.

اینجانب فرارسیدن هفته ملی مهارت را به کارآموزان، کارکنان این عرصه به ویژه مربیان پرتلاش حوزه مهارت‌آموزی و متولیان و مسئولان آن در شهرستان رامیان تبریک عرض نموده و از تلاش‌های آنان در بسط و گسترش آموزش‌های مهارتی و کاربردی منجر به اشتغال در شهرستان کمال تشکر را دارم .امید است در راستای آموزش و تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز شهرستان در بخش‌های مختلف گام‌های ارزشمندی برداشته شود.

مهدی استیری

فرماندار شهرستان رامیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 200
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4080

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 877
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:2016
بازدید سال:5987
بازدید کل:1324935