عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام تبریک فرماندار رامیان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی


پیام تبریک فرماندار رامیان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

پیام تبریک فرماندار رامیان  به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان مهدی استیری فرماندار در پیامی ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
 

در این پیام آمده است:

 

                       بسمه تعالی

در روز پربرکت ۱۲ فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت. شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که میلیون‌ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزه‌ها در جای جای ایران اسلامی فریاد کشیده بودند. این شعارها، حکومتی را پایه‌ریزی می‌کرد که عدالت اسلامی، از هدف‌های والای آن بود.

نهالی که آن روز ایرانیان از هر قوم، نژاد، جنسیت، دین و مذهب در این سرزمین کاشتند، اکنون چنان تنومند و بارور شده که در برابر تندبادهای نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی روزگار به خوبی قامت افراشته است و به مدد دو بال جمهوریت و اسلامیت، در راستای تحقق شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و با اقتدار همچنان به راه خود ادامه می دهد.

اینک انقلاب اسلامی ایران با پشت سر گذاشتن گام نخست چهل ساله خود در سایه رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به برکت خون شهدا، با بلوغی مالامال از تجربه و دانش، همراه با اتحاد و همبستگی مردم همیشه در صحنه، گام دوم خود را آغاز کرده است و به فضل خداوند به انقلاب جهانی امام عصر(عج) پیوند خواهد خورد.

اینجانب سالگرد این روز بزرگ را به همه ملت فهیم ایران به ویژه مردم شریف و انقلابی شهرستان رامیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش هرچه بیشتر مسئولان و مشارکت مردم فهیم و تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف این نظام مردم سالار دینی قدم برداریم.

 

مهدی استیری

فرماندار شهرستان رامیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 348
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3860

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 771
بازدید دیروز: 422
بازدید ماه:1910
بازدید سال:5881
بازدید کل:1324829