فرمانداری رامیان
پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان > نسخه قابل چاپ > حمیدرضا چوبداری: هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است .
صفحه نخست > اخبار فرمانداری / اخبار شهرستان / اخبار ویژه > حمیدرضا چوبداری: هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است .

حمیدرضا چوبداری: هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است .


17 بهمن 1398. نويسنده: رامیان

حمیدرضا چوبداری: هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است .

در پنجمین روز از سالروز دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، حمیدرضا چوبداری و مسئولین شهرستان رامیان با حضور در جمع مردم شهر دلند به بررسی مسائل و مشکلات مردم پرداختند.

در این مراسم فرماندار شهرستان رامیان گفت: سلامت کار با میز خدمت افزایش می یابد و هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است.

حمیدرضا چوبداری در ادامه این مراسم خطاب به مسئولین شهرستان گفت: فرآیندهایی که مردم مراجعه بیشتری برای آن دارند را  اولویت ارائه در میز خدمت قرار دهند و رعایت عدالت و انصاف، سرعت، دقت و افزایش سلامت کار را به کار گیرند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه اقتصادی بیان کرد: باید با فکر به اهداف بزرگ، این بحران را پشت سر بگذاریم که این امر نیازمند پرهیز از تخریب و حمایت همه جانبه است. اما اگر به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم، دشمنان به اهداف خود دست پیدا خواهند کرد.

 

حمیدرضا چوبداری: هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است .

 

حمیدرضا چوبداری: هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است .

 

حمیدرضا چوبداری: هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است .

 


بازگشت