عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید در شهرستان رامیان


تشکیل جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید در شهرستان رامیان

تشکیل جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید در شهرستان رامیان

انجمن کتابخانه عمومی و نهضت مطالعه مفید در شهرستان رامیان به ریاست حسینی معاون فرماندار و با حضور بخشدار مرکزی،رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان و سایر اعضاء در محل فرمانداری رامیان تشکیل گردید.

حسینی معاون فرماندار رشد و توسعه فرهنگ کتابخوانی را در جامعه زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور دانسته و افزود: کشور ایران با داشتن سابقه فرهنگ و تمدن کهن نیاز مند توجه بیشتری به توسعه کتابخوانی در جامعه داشته و دور شدن از مطالعه به رشد اقتصاد و فرهنگ جامعه نیز لطمه وارد خواهد نمود.

وی در ادامه توجه به رشد و توسعه مطالعه مفید در سطح شهرستان  را از اهداف دولت تدبیر و امید بیان نموده و توسعه کتابخانه های روستایی از جمله در روستاهای توران ترک،گلند ، قره قاچ و ویرو  از جمله اقدامات دولت در همین راستا می باشد.

صادقلو رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان نیز در ادامه به ارائه گزارش یکساله در سطح شهرستان پرداخت که راه اندازی و تاسیس کتابخانه روستای توران ترک، باز گشایی کتابخانه شهر تاتارعلیا، تجهیز کتابخانه روستای گلند، افتتاح بخش کودک کتابخانه شیخ عبدالحسین جعفری رامیان، پیگیری واگذاری حق انتفاع ساختمان جدید کتابخانه نیایش سعد آباد،پیگیری و اخذ مجوز کتابخانه در روستای قره قاچ و پیگیری و اخذ مجوز کتابخانه عمومی در روستاهای ویرو و رضا آباد از جمله این اقدامات بود که به آن اشاره شد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان در ادامه افزود: کتابخانه های عمومی روستاهای توران فارس،گلند و سفید چشمه در جشنواره دوستدار کتاب روستاها و عشایر کشور شایسته تقدیر شناخته شدند.

در این جلسه همچنین هر یک از اعضا به بیان مسائل و مشکلات حوزه کتاب و کتابخوانی شهرستان و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

تشکیل جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید در شهرستان رامیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 742
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 969

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1173
بازدید سال:1173
بازدید کل:1320121