عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در 6 اسفند ماه


برگزاری جلسه ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در 6 اسفند ماه

برگزاری جلسه ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در 6 اسفند ماه

جلسه ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در 6 اسفند ماه با حضور معاون فرماندار،مسئول کمیته اطلاع رسانی شهرستان ،روابط عمومی ادارات و خبرنگاران در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

حسینی معاون فرماندار در این جلسه با اشاره به برگزاری 36 دوره انتخابات در طول 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انتخابات یکی از مصادیق بارز مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی بوده و حضور گسترده مردم در تمامی دوره ها دشمنان نظام را مایوس نموده است.

ایشان هدف دولت تدبیر و امید را برگزاری انتخاباتی سالم،شفاف با حضور حداکثری و پرشور مردم دانسته و خاطر نشان کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آرای مردم حق الناس بوده و همه ما امانتدار آرای مردم هستیم و در حفظ این امانت باید تلاش نمائیم.

معاون فرماندار رامیان تمام کاندیداهایی را که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته اند را محترم و سرمایه های اجتماعی منطقه دانسته و تصریح کرد: این مردم هستند که در روز 7 اسفند تصیم گیرنده نهایی خواهند بود.

وی روابط عمومی های ادارات را چشم بینای دولت بیان نموده و افزود: تبلیغات کاندیداها از ساعت 12 بیست و نهم بهمن به مدت یک هفته شروع شده  و در طی این یک هفته روابط عمومی ها می توانند نقش سازنده ای برای زیرمجموعه های خود داشته و هیچ  یک از مدیران دستگاهها حق حمایت از کاندیدای خاصی را ندارند و هیچ یک از کاندیداها نیز حق ورود به اداره ای جهت تبلیغات را ندارند.

ایشان فضای مجازی موجود در جامعه را هم فرصت و هم نوعی تهدید دانسته و تصریح کرد:فضای مجازی فرصتی مناسب برای تبلیغات توسط کاندیداها که در زمانی اندک و با کمترین هزینه برنامه ها و توانمندیهای خود را به گوش مردم برسانند و از طرفی نوعی تهدید بوده و نباید از این فضا جهت تخریب رقبا استفاده نمایند.

معاون فرماندار در ادامه تاکید نمود: هر گونه تبلیغات کاندیداها از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 6 اسفند ماه ممنوع بوده و حتی در فضای مجازی نیز تبلیغ ممنوعیت داشته و با فرد خاطی طبق قانون برخورد خواهد شد.

برگزاری جلسه ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در 6 اسفند ماه

 

برگزاری جلسه ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در 6 اسفند ماه

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 929
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 890

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1028
بازدید سال:1028
بازدید کل:1319976