عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه توجیهی ویژه بازرسین و سربازرسین انتخابات در رامیان


برگزاری جلسه توجیهی ویژه بازرسین و سربازرسین انتخابات در رامیان

برگزاری جلسه توجیهی ویژه بازرسین و سربازرسین انتخابات در رامیان

جلسه توجیهی ویژه بازرسین و سربازرسین انتخابات در مرکز حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر با حضور حسینی معاون فرماندار، مهندس قوانلو مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت و عضو هیأت بازرسی استان،قوانلو مسئول هیئت بازرسی شهرستان ، بازرسین و سربازرسین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

حسینی معاون فرماندار در ابتدا ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: علی رغم تبلیغات سوء دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به جهانیان نشان دادند که پشتیبان آرمانهای امام (ره) و شهدا و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نظام جمهوری اسلامی هستند .

ایشان در ادامه پیروزی هیئت دیپلماسی کشورمان در مذاکرات هسته ای را نتیجه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و استقامت مردم دانسته و خاطر نشان کرد: به سرانجام رسیدن موضوع برجام نور امید را در دل مردم زنده کرد و امیدواریم برجام فرجام خوبی برای مردم داشته باشد و این مهم با تعامل و همکاری مردم و مسئولین تحقق خواهد یافت.

حسینی از ویژگیهای انقلاب اسلامی را حضور مردم در تمامی صحنه ها دانسته و افزود: حضور مردم در پای صندقهای رای نشانه نظام مردم سالاری دینی کشورمان بوده و هدف دولت تدبیر و امید نیز فراهم نمودن شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم بوده و آرای مردم حق الناس بوده و امانتداری و صیانت از آرای مردم وظیفه مجریان انتخابات می باشد و در این میان هیأت بازرسی به عنوان چشم بینای وزارت کشور بوده و برای حفظ این امانت به مجریان برگزاری انتخابات کمک خواهد نمود.

مهندس قوانلو مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان و عضو هیأت بازرسی استان نیز در این جلسه به بیان برخی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید پرداخته و پیروزی دولتمردان را در بحث مذاکرات هسته ای نتیجه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ،مدیریت صحیح و حساب شده رئیس جمهور،پشتکار و ممارست دستگاه دیپلماسی کشورمان و مقاومت ملت صبور ایران دانسته و گفت: به سرانجام رسیدن برجام اتفاق بی نظیری برای انقلاب اسلامی بوده و تحریمهای چندین ساله بر علیه ایران برداشته شد و حق غنی سازی کشورمان در جهان به رسمیت شناخته شد .

عضو هیأت بازرسی استان خط قرمز دولت  را قانون دانسته و خاطر نشان کرد: انتخابات دارای سه ضلع بوده که هیأت اجرایی ،هیأت نظارت و هیأت بازرسی اضلاع آن بوده و ماموریت ویژه هیأت بازرسی برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه تنش و تخلف می باشد.

ایشان در ادامه به تشریح برخی از وظایف بازرسین و سربازرسین انتخابات پرداخت.

قوانلو مسئول بازرسی شهرستان نیز در ادامه به توجیه وظایف بازرسین وسربازرسین پرداخته و گفت: حضور مردم در پای صندوقهای رای باعث اقتدار نظام بوده و وظیفه بازرسین انتخابات صیانت از آرای مردم بوده و تمامی بازرسین و سربازرسین برای تحقق این مهم باید تلاش نمایند.

برگزاری جلسه توجیهی ویژه بازرسین و سربازرسین انتخابات در رامیان

 

برگزاری جلسه توجیهی ویژه بازرسین و سربازرسین انتخابات در رامیان

 

برگزاری جلسه توجیهی ویژه بازرسین و سربازرسین انتخابات در رامیان

 

برگزاری جلسه توجیهی ویژه بازرسین و سربازرسین انتخابات در رامیان

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 998
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 886

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1051
بازدید سال:1051
بازدید کل:1319999