عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه آشنایی مسئولین تام الاختیارستاد مرکزی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با قوانین و مقررات انتخابات در رامیان


برگزاری جلسه آشنایی مسئولین تام الاختیارستاد مرکزی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با قوانین و مقررات انتخابات در رامیان

برگزاری جلسه آشنایی مسئولین تام الاختیارستاد مرکزی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی  با قوانین و مقررات انتخابات در رامیان

جلسه آشنایی با قوانین و مقررات انتخابات و تبلیغات انتخاباتی با حضور فرماندار،معاون فرماندار،دادستان شهرستان ،اعضای هیأت اجرایی ،اعضای هیأت نظارت و بازرسی انتخابات  و مسئولین تام الاختیارستاد مرکزی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی  در حوزه انتخابیه  رامیان و آزادشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار رامیان و رئیس مرکز حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر ضمن تبریک حماسه حضور مردم در یوم ا... 22 بهمن گفت: حضور پرشکوه مردم در یوم ا... 22 بهمن باردیگر به جهانیان نشان داد که مردم ایران پشتیبان ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی بوده و استکبار ستیزی و ولایت پذیری سرلوحه ملت ایران است.

فرماندار رامیان در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی که به دست امام خمینی پایه ریزی شد برکات زیادی داشته که برگزاری انتخابات یکی از این برکات بوده  و در مدل حکومتی امام (ره) در قالب مردم سالاری دینی از راس تا ذیل آن توسط مردم انتخاب می شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دموکراسی حاکم بر جامعه ما نشات گرفته از تعالیم الهی و اسلامی بوده و  متفاوت از دموکراسی غربیها می باشد و اسلامی بودن آن ما را ملزم به رعایت اخلاق اسلامی نموده و در بحث تبلیغات انتخابات نیز باید اخلاق اسلامی را رعایت نمود و از هر گونه تهمت و افترا برحذر بود.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر از مسئولان تام الاختیار ستاد مرکزی کاندیداها خواست تا با رعایت اخلاق اسلامی و قوانین انتخابات فضا را برای برگزاری انتخاباتی سالم و خوب تلطیف نموده و باید ها و نبایدهای انتخابات را به سایر اعضای ستادهای تبلیغات و هواداران کاندیداها انتقال دهند.

ایشان از آمادگی ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف با رعایت اصل بیطرفی و مرّ قانون خبر داده و افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات تلاش خواهیم نمود تا فضایی سالم و رقابتی را برای تمام کاندیداها فراهم نموده و امانتدار خوبی برای اعتماد مردم باشیم.

فرماندار رامیان در ادامه با اشاره به شرایط حساس منطقه خاورمیانه و وجود گروههای تکفیری و فرقه گرا که در جهت ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی تلاش می کنند خاطر نشان کرد: در شرایط پسابرجام که بعد از 12 سال تیم مذاکره کننده هسته ای تحت مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایتهای مردم به پیروزی دست یافت حضور پرشور و حداکثری مردم می تواند قدرت چانه زنی مسئولین را در شرایط پسابرجام در سطح بین المللی بالا ببرد.

دادستان رامیان نیز در این جلسه از نمایندگان کانیداها خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در ابتدا با تعامل و صعه صدر برخورد نموده و موارد تخلف  را گزارش نمایند تا با فرد متخلف برخورد قانونی صورت پذیرد.

سپس در این جلسه نماینده هیأت نظارت و نماینده هیأت اجرایی انتخابات نیز به ذکر موارد قانونی انتخابات و تبلیغات انتخاباتی پرداختند.

در ادامه هر یک از نمایندگان کاندیداها به معرفی خود و ذکر موارد و سوالات خود پرداختند و صادقلو فرماندار در پایان به سوالات آنها پاسخ گفت.

در این جلسه بسته های آموزشی که توسط کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان تهیه و حاوی قوانین و مقررات انتخابات،تبلیغات،تکالیف و وظایف کاندیداها و ... بود بین مسئولین ستادهای مرکزی کاندیداها توزیع گردید.

برگزاری جلسه آشنایی مسئولین تام الاختیارستاد مرکزی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی  با قوانین و مقررات انتخابات در رامیان

 

برگزاری جلسه آشنایی مسئولین تام الاختیارستاد مرکزی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی  با قوانین و مقررات انتخابات در رامیان

 

برگزاری جلسه آشنایی مسئولین تام الاختیارستاد مرکزی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی  با قوانین و مقررات انتخابات در رامیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 731
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 879

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 154
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1166
بازدید سال:1166
بازدید کل:1320114