عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نگاه دولت در مباره با مواد مخدر نگاه پیشگیرانه است

فرماندار رامیان:

نگاه دولت در مباره با مواد مخدر نگاه پیشگیرانه است

نگاه دولت در مباره با مواد مخدر نگاه پیشگیرانه است

صادقلو فرماندار رامیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نگاه دولت را در مبارزه با مواد مخدر نگاه پیشگیرانه دانسته و گفت: در این نگاه با اجتماعی کردن مبارزه به استفاده از ظرفیت خانواده ها، آموزش و پرورش،روحانیون و مبلغین مذهبی در آگاهی بخشی به مردم تاکید شده است.

صادقلو در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت شهادت آیت ا... نمر رهبر شیعیان عربستان خاطر نشان کرد: عربستان مجری سناریویی است که از سوی آمریکا هدایت میشود و امیدواریم این اقدامات بسیار خطرناک آل سعود در منطقه زمینه نابودی و اضمحلال رژیم آل سعود را فراهم کند.

فرماندار رامیان در ادامه اعتیاد را سرمنشاء بسیاری از جرائم  و مفاسد اجتماعی بیان نموده و افزود: مبارزه با آثار سوء مصرف مواد مخدر در اجتماع فقط وظیفه دستگاه خاصی نبوده بلکه تمامی دستگاهها و ارگانها می توانند در این خصوص یاری رسان بوده و با ایجاد پوشش فرهنگی وسیعی در جامعه افراد را از همان کودکی با آثار و مضرات مصرف مواد مخدر آشنا نموده چرا که اعتیاد چهره اجتماع را نازیبا نموده و سکوت در مقابل این پدیده شوم به صلاح هیچ کس نبوده و آثار شوم آن دامنگیر همگان خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان با اشاره به تشکیل کمیته خیرین پیشگیری از اعتیاد در شهرستان به فعال نمودن هر چه بیشتر این کمیته و معرفی خیرین جهت فعالیت در این کمیته تاکید نمود.

در ادامه این جلسه کمیته های مقابله ، پیشگیری و فرهنگی و درمان به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخته که برگزاری نمایشگاه با موضوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر،آموزش همگانی ،پیاده روی همگانی ،آموزش دانش آموزان و رابطین بهداشت و روان شهرستان،تهیه و توزیع بروشور،شناسایی مناطق پرخطر شهرستان و برگزاری کلاسهای آموزشی در این مناطق از جمله اقدامات این کمیته ها بوده که گزارش مفصل آن در جلسه ارائه شد.

نگاه دولت در مباره با مواد مخدر نگاه پیشگیرانه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1119
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 821

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 413
بازدید ماه:798
بازدید سال:4769
بازدید کل:1323717