عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مشکلات و مسائل معادن رامیان بررسی شد


مشکلات و مسائل معادن رامیان بررسی شد

مشکلات و مسائل معادن رامیان بررسی شد

در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان رامیان که با حضور فرماندار،معاون مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان ،نمایندگان معادن و روسای ادارات عضو کمیسیون کارگری شهرستان در محل دفتر کار فرماندار برگزار گردید مشکلات و مسائل معادن شهرستان مورد بررسی اعضاء قرار گرفت.

در ابتدای جلسه صادقلو فرماندار ضمن تسلیت شهادت آیت ا.. نمر رهبر شیعیان عربستان گفت: رژیم آل سعود بازی بسیار خطرناکی را  شروع کرده و  با ایجاد تفرقه در بین کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه درصدد خدمت به رژیم صهیونیستی می باشد .

فرماندار رامیان وجود امنیت در کشور را وابسته به عوامل متعددی دانسته و خاطر نشان کرد:  یکی عوامل تامین امنیت در جامعه  وجود اشتغال پایدار در جامعه بوده و کارفرمایان و صاحبان صنایع و کارگران باید با تعامل و صبوری تلاش نمایند تا بحران اقتصادی موجود در جامعه راپشت سر بگذاریم چرا که وضعیت موجود اقتصادی نتیجه عوامل متعددی از جمله سیاستهای اشتباه گذشته، رکود ساخت و ساز و ... بوده که میتوان با سعه صدر و همت و اراده قوی این مشکلات را حل کرد.

فرماندار رامیان از ادارات شهرستان خواست تا با تعامل و همکاری با معادن شهرستان در جهت حل مشکلات جامعه کارگری تلاش نموده  ، همچنین از معادن شهرستان خواست در خصوص حل مشکل بیمه کارگران از طریق اداره تامین اجتماعی موضوع را پیگیری نمایند.

در این جلسه هر یک از نمایندگان معادن شهرستان به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداخته که کمبود نقدینگی،نرخ ثابت زغال،واردات زغال و سیستم قدیمی برداشت زغال با هزینه های بالا از جمله این مشکلات بود.

در این جلسه همچنین مقرر شد تا معادن شهرستان جهت دریافت وام از طریق اداره صنعت ،معدن و تجارت پیگیر بوده تا بتوانند تا حدودی مشکل نقدینگی خود را مرتفع نمایند و اداره تامین اجتماعی شهرستان موظف به ممهور نمودن دفترچه بیمه همه کارگران معادن شد و همچنین تعویض دفترچه کارکنان نیز منوط به پرداخت حداقل 7 درصد از حق بیمه کارکنان توسط معادن خواهد بود.

شایان ذکر است با پیگیریهای صورت گرفته از سوی فرماندار اداره راه و شهرسازی شهرستان نیز با تعامل با معادن در خصوص بازگشایی جاده رامیان به شاهرود اقدامات لازم را بعمل آورده و از این نظر مشکل حمل زغال معادن حل شده است.

مشکلات و مسائل معادن رامیان بررسی شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 887
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 819

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1173
بازدید سال:1173
بازدید کل:1320121