عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان


تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان

تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان ، مدیر کل پدافند غیر عامل استان و سایر اعضاء در محل فرمانداری تشکیل گردید.

فرماندار در این جلسه ضمن اشاره به بارشهای اخیر گفت: بارشهای اخیر و پیش بینی های صورت گرفته نوید زمستانی پر بارش را می دهد و به همین جهت تمامی دستگاههای متولی و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان باید آمادگی لازم برای فصل سرما را داشته باشند .

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آمادگی برای فصل سرما را با توجه به بحث ال نینو و تغییرات جوی منطقه خاورمیانه که تغییرات دمایی زیادی صورت خواهد گرفت و همچنین پیش رو داشتن انتخابات در 7 اسفند بسیار حائز اهمیت دانسته و گفت: فرایند انتخابات شروع شده و با توجه به اینکه برخی از شعب اخذ رای در مناطق کوهستانی و صعب العبور می باشد باید از هم اکنون دستگاههای خدمات رسان آمادگی لازم را برای اجرای هر چه بهتر و بدون نقص انتخابات داشته باشند.

ایشان همچنین بازگشایی محورمواصلاتی رامیان به شاهرود را جهت حمل ذغال و حفظ اشتغال معادن مهم و حیاتی بیان نموده و به  اداره راه و شهرسازی جهت انجام اقدامات لازم تاکید نمود.

فرماندار رامیان از دستگاههای خدمات رسان خواست تا با مدیریت خطوط انتقال و سرکشی و بازدید و تعمیرات با آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مردم در زمستان اقدام نموده و با توجه به سرمای امسال از بخشداران ، شهرداران و سایر دستگاههای متولی  خواست جهت اطلاع رسانی به مردم و تامین سوخت دوم  اقدام نمایند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان نیز در این جلسه ماهیت پیشگیرانه پدافند غیر عامل با فعالیت مدیریت بحران را دارای همخوانی دانسته و گفت: هر کشور توسعه یافته و درحال پیشرفتی وقتی میتواند جلوی حملات نظامی دشمن را بگیرد که اصول پدافند غیر عامل را رعایت نمایند.

غریب آبادی رعایت اصول پدافند غیر عامل را در هر استان بستگی به موقعیت و شرایط خاص آن استان دانسته و افزود: دستگاههای متولی باید به صورت بومی در خصوص پدافند غیر عامل کار کنند که در استان گلستان انسان،دام و نباتات مورد توجه است.ایشان همچنین از مسئولین خواست تا در اجرای پروژه های شهرستان الزامات پدافند غیر عامل را رعایت نمایند.

مقدم مدیر کل  مدیریت بحران استان نیز در این جلسه  با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص سرمای شدید در زمستان گفت: باید از هم اکنون ارزیابی خطر نموده و برنامه جامعی برای مقابله با سرمای احتمالی داشته باشیم.مدیر کل بحران استان از برگزاری جلسات هماهنگی در این خصوص خبرداده و افزود: باید به مردم اطلاع رسانی شود و سوخت جایگزین برای مراکز خدماتی و درمانی در نظر گرفته شود.

ایشان آستانه خطر در هر جامعه ای را منوط به فرهنگ سازی و آمادگی مردم آن جامعه در مقابله با خطر دانسته و به آماده نمودن مردم جامعه و تشکیل بانک اطلاعاتی حوادث غیر مترقبه توسط متولیان امر تاکید نمود.

تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان

 

تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان رامیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 850
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 788

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 384
بازدید دیروز: 413
بازدید ماه:1101
بازدید سال:5072
بازدید کل:1324020