عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان

باحضور مشاورین امور بانوان ادارات شهرستان:

برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان

برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان

گروه کاری مناسبتها با دستور کار برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان به ریاست مشاور امور بانوان فرماندار و با حضور مشاورین امور بانوان دستگاههای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

سلطانعلی مشاور امور بانوان فرماندار در این جلسه ضمن تسلیت جان باختن عده ای از مسلمانان در حادثه منا گفت: این اتفاق برای جامعه اسلامی بسیار تلخ و غم انگیز بوده و از خداوند متعال برای تمامی باز ماندگان این عزیزان و امت اسلامی صبر طلب می کنیم.

مشاور امور بانوان فرماندار در ادامه به تشریح اهداف تشکیل گروه کاری مناسبتها پرداخته و افزود: با توجه به پیش رو بودن 25 ذی الحجه روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان در صدد هستیم با اجرای برنامه های متنوع مشاوره ،فرهنگی و هنری ویژه خانواده های شهرستان بتوانیم گامی هر چند کوچک در جهت گرامیداشت این روز برداریم.

سلطانعلی در ادامه با اشاره به جایگاه والای خانواده در مبانی دینی و اسلامی به بحث آموزش مهارتهای لازم به افراد خانواده و بخصوص زوجهای جوان تاکید و گفت: برگزاری این گونه برنامه ها در جهت ایجاد آگاهی به اعضای خانواده بوده و این آموزشها در صورت تداوم مثمر ثمر خواهد بود.

اجرای  جشن روز ملی خانواده ، کارگاه آموزشی مشاوره قبل از ازدواج ویژه جوانان شهرستان، اردوی تربیتی فرهنگی ویژه (مشاورین اموربانوان ادارت،بانوان عضو شوراهای شهر و روستا ومدیران و دهیاران زن شهرستان)  و کارگاه آموزشی فرزند پروری ویژه مادران از جمله برنامه هایی است که توسط گروه کاری مناسبتهای شهرستان به مناسبت  روز ملی خانواده  و تکریم بازنشتگان اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است  به مناسبت 25 ذی الحجه (17 مهر ماه) روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان علاوه بر برنامه های ذکر شده برنامه های متنوعی نیز ار سوی ادارات در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان

 

برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1555
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 703

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 388
بازدید دیروز: 413
بازدید ماه:1105
بازدید سال:5076
بازدید کل:1324024