عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امضا سند نیاز سنجی آموزشی روستایی بین فرمانداری رامیان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان


امضا سند نیاز سنجی آموزشی روستایی بین فرمانداری رامیان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

امضا سند نیاز سنجی آموزشی روستایی بین فرمانداری رامیان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

باهدف گسترش فرهنگ آموزش های مهارتی و فنی وحرفه ای در سطح روستاها و شناسایی ظرفیت های موجود آنها، سند نیاز سنجی آموزش روستایی توسط فرماندار شهرستان رامیان و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان به امضاء رسید.

در این جلسه که با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار گردید مباحثی در خصوص راه های گسترش آموزش های مهارتی در سطح شهرستان مطرح و تبادل نظر گردید.

صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در این جلسه ضمن اعلام آمادگی کامل جهت اجرای برنامه های مورد نظر آموزش فنی و حرفه ای استان و شهرستان و قدردانی از آموزش های منجر به اشتغال مهارتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان، به پتانسیل جاذبه های گردشگری و توریستی رامیان  اشاره کرد و گفت: با توجه به آموزش های مناسب آموزش فنی وحرفه ای در این بخش میتوان با برنامه ریزی مدون و مناسب آموزشی به جامعه هدف مورد نظر، این موضوع را در این شهرستان به نتیجه رساند.

تیرانداز مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز ضمن اشاره به اهتمام این اداره کل بر توسعه آموزش های مهارتی در رامیان، بر آموزش های مهارتی خاص رامیان همچون زعفران کاری و گردشگری بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته تاکید نمود.

در پایان ضمن اعلام اتمام اجرای طرح نیاز سنجی آموزش روستایی مرکز رامیان بصورت کامل، با امضاء سند مربوطه توسط صادقلو فرماندار شهرستان رامیان و تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان، این سند جهت اجرای آموزش های روستایی بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، به مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان رامیان ابلاغ گردید.

امضا سند نیاز سنجی آموزشی روستایی بین فرمانداری رامیان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 890
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 646

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1031
بازدید سال:1031
بازدید کل:1319979