عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل انجمن کتابخانه عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان رامیان


تشکیل انجمن کتابخانه عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان رامیان

تشکیل انجمن کتابخانه عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان رامیان

انجمن کتابخانه عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان رامیان به ریاست حسینی معاون فرماندار و با حضور اعضا در محل فرمانداری تشکیل گردید.

حسینی معاون فرماندار ضمن تبریک دهه پرخیر و برکت کرامت و سالروز ولادت کریمه حضرت فاطمه معصومه (س) 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان غیور را به وطن پس از تحمل سالها اسارت و رنج گرامی داشت.

معاون فرماندار توجه به موضوع کتاب و کتابخوانی را یکی از راههای غنی سازی اوقات فراغت جوانان دانسته و خاطر نشان کرد: رفع نیازها و مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان  نیازمند توجه ویژه بوده  و با عنایت  به پراکندگی جمعیت شهرستان ،  راه اندازی  کتابخانه های روستایی یکی از راهکارهای توسعه فرهنگ کتابخوانی در سطح شهرستان بوده  و با توجه به پیگیریهای بعمل آمده کتابخانه روستای توران ترک در هفته دولت جهت ارائه خدمات افتتاح خواهد گردید و تعدادی از روستاهای شهرستان تا پایان سال دارای کتابخانه خواهند شد.

حسینی ایجاد کتابخانه های سیار و ایستگاههای مطالعه در مکان های پر تردد را نیز از جمله راههای ترویج کتابخوانی در بین مردم دانست.

صادقلو مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان رامیان با دارا بودن 11 باب کتابخانه بیشترین تعداد کتابخانه را د ربین شهرستانهای استان دارا بوده گفت:کتابخانه ها نماد فرهنگی در سطح شهرستان بوده و باید جهت تامین و تجهیز آنها و بازسازی کتابخانه های فرسوده از جمله کتابخانه شهر رامیان با داربودن 44 سال سابقه تلاش نمود. ایشان در ادامه از شهرداریها  خواست جهت تخصیص نیم  درصد سهم کتابخانه های عمومی اهتمام جدی داشته باشند .

تاسیس و تجهیز کتابخانه های روستایی توران ترک و ویرو،تعمیر سالن کتابخانه عمومی رامیان و خان به بین  از جمله مصوبات این جلسه بود.

تشکیل انجمن کتابخانه عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان رامیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1015
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 639

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:245
بازدید سال:4216
بازدید کل:1323164