عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت اعیاد شعبانیه


پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان به مناسبت اعیاد شعبانیه

پیام تبریک فرماندار شهرستان رامیان  به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان ،مهندس صادقلو  در پیامی فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، و امام سجاد(ع)، را به مردم شهرستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

با ولادتتان ، عشق متولد شد، رشادت رشد کرد، شهامت رنگ گرفت.

-با ولادتتان، زلال ترین تقوا از چشمه سار وجود جوشید و موج ، موجودیت یافت

 عشق در کلاس تان، درس می خواند و آفرینش از روح تان جان گرفت ...

سوم و چهارم شعبان ،سالروز میلاد سالار آزادگان جهان امام حسین (ع)و بزرگ جانباز اسلام و پرچمدار دفاع از حرمت حریم ولایت ،حضرت ابوالفضل العباس (ع) به واسطه رشادت و جانفشانی های پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی و همچنین فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور به روزهای پاسدار و جانباز نامیده شده است

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه¬ای درخشان و پرافتخار در عرصه¬های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می¬کند.

روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری¬ها، مجاهدت¬ها و از خودگذشتگی¬های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا وسید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیرومرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

این بزرگواران تفسیر دوباره و عینی کاروان امام سجاد(ع)هستند،که سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشتندو پیام آور عجز و زبونی ظالمان شدند.

 

اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور،ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به هموطنان عزیزومردم شریف شهرستان رامیان  تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزوی اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز اسلامی را از خداوند منان خواهانم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 995
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 542

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:1030
بازدید سال:1030
بازدید کل:1319978