عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای رامیان برگزار شد


همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای رامیان برگزار شد

همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای رامیان برگزار شد

همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان رامیان با حضور مهندس صادقلو فرماندار،معاون فرماندار،بخشداران مرکزی و فندرسک،شهرداران، روسای ادارات ،روسای شوراهای اسلامی شهر ها و روستاهای شهرستان و جمعی از مردم شهرستان در مسجد جامع روستای گلند برگزار گردید.

در این همایش مهندس جواد صادقلو فرماندار ضمن تبریک اعیاد ماه رجب خاطرنشان کرد: ماه رجب ماه خداست  و در آن حسنات چندین برابر در پیشگاه خداوند محاسبه و گناهان از بین می رود و امید است که انشاا... از برکات این ماه بهره کافی و وافی را ببریم.

فرماندار رامیان با اشاره به نامگذاری سال 1394 به نام سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود: موفقیت و رشد هر حکومت و نظامی در حوزه های مختلف سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی ،فرهنگی و ... با همراهی و همدلی و همزبانی ملت میسر خواهد شد و این همدلی زمانی پیش خواهد آمد که مردم به دولت اعتماد و دولتمردان نیز به همراهی مردم اعتقاد داشته باشند.

مهندس صادقلو جلب اعتماد مردم را از سوی مسئولین منوط به خدمت صادقانه و خالصانه آنها دانسته و تصریح نمود: مردم وقتی صداقت،خلوص نیت و پاکدستی را در مسئولین ببینند به آنها اعتماد پیدا می کنند.

فرماندار رامیان در ادامه ضمن تبریک سی و ششمین سالروز صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)  مبنی بر تشکیل شوراها ایجاد شوراها را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و از مهمترین مظاهر مشارکت و حاکمیت مردم در نظام مردم سالاری دینی دانسته و خاطر نشان کرد:شوراها به عنوان منتخبین و امانتداران مردم باید هنجارهایی را سرلوحه کارها و اقدامات خود قرار داده و با روحیه بسیجی به مردم خدمت نموده و رعایت به قانون در قول و عمل آنها مشهود باشد.

فرماندار رامیان با اشاره به پیش رو داشتن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم تقارن این روز را با روز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) مبارک و میمون دانسته  و اظهار امیدواری کرد تا همه معلمان جامعه به عنوان مربیان و پرورش دهندگان نسل آینده  بتوانند پیرو روش و سیره آن امام همام باشند.

حجه الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان نیز در  این همایش یکی از مهمترین مبانی دینی و حکومتی نظام جمهوری اسلامی را شوراهای اسلامی دانسته و خاطر نشان کرد:در نظام حکومتی اسلام به شور و مشورت بسیار تاکید شده است و حکومت بدون پشتوانه و همراهی مردم نمی تواند به اهداف خود دست یابد و در سیره و روش پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز به مشورت در کارها بسیار توجه شده است و بسیاری از تنش ها و جنگهایی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم به خاطر بی توجهی حاکمان زور و قدرت به خواسته مردم می باشد.

در این همایش روسای برخی از شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان به بیان خواسته ها و مشکلات خود پرداخته و همچنین با اهدای هدایایی  از شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان تقدیر به عمل آمد.

همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای رامیان برگزار شد

 

همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای رامیان برگزار شد

 

همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای رامیان برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1018
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 505

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 5
بازدید ماه:130
بازدید سال:4101
بازدید کل:1323049